Øh... BMW R100RS
Fra : Coppi

Dato : 05-12-03 17:13

Hejsa.

Herren i huset har fået "ny" motorcykel.

Han kan ikke huske hvad tilspændingsmomentet på svinghjulet skal være.

Det drejer sig om en BMW R100RS.

Kan vi finde det nogen steder på nettet, eller ??

Links modtages med glæde, også nogle der indeholder andre tekniske
specificationer.

På forhånd tak

Coppi

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 05-12-03 19:59

Hej Coppi !

I min gamle Haynes (der dækker r modeller til 1979) står der at
tilspændingsmomentet for svinghjulet på rs'eren er 1.0-1.1 mkg (72-76
ft.-lb.)

Mon ikke det gælder i hvert fald for hele /7 serien.

mvh
Henrik Damgaard

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 06-12-03 00:57

Coppi wrote:
> [...]
>
> Kan vi finde det nogen steder på nettet, eller ??
>
> Links modtages med glæde, også nogle der indeholder andre tekniske

Et oplagt juleønske må være en værkstedsmanual
(Clymer, Haynes eller lign)

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email: