Realtime hastigheder på en jysk motorvej
Fra : Lisa \"tussen\" Jesp~

Dato : 05-12-03 13:52

Hej

www.vd.dk skulle man et eller andet sted, kunne se en
gennemsnitshastighed for en eller anden jysk motorvej, som hele tiden bliver
opdateret.

Men jeg kan desværre ikke finde den på deres site, er der nogen som har et
direkte link?

På forhånd tak.
Lisa

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 05-12-03 18:42

Hej, jeg tror det er denne, du leder efter:

http://www.trafikken.dk/fremstat.asp?page=document&objno=69510

Det ser i øvrigt ikke ud til, at der bliver kørt særlig hurtigt på de
strækninger...

Jacob

"Lisa "tussen" Jespersen" <lisa_tussen_fjern@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fd07f5b$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Mikael Andresen

Dato : 05-12-03 21:34

der skal nok lige regnes med der kommer en del lastbiler i området..... godt
nok kører de fleste 90 -100 km/t men det trækker da ned...

Mvh. Mikael

Fra : Roberto Saldo

Dato : 06-12-03 09:13

Jacob Buus Smidt wrote:
> Hej, jeg tror det er denne, du leder efter:
>
> http://www.trafikken.dk/fremstat.asp?page=document&objno=69510
>
> Det ser i øvrigt ikke ud til, at der bliver kørt særlig hurtigt på de
> strækninger...

Synes du ikke at 130 er højt i snit??

104 125 09:10 130 126

Mvh
Roberto

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 06-12-03 09:15

On Sat, 06 Dec 2003 09:12:52 +0100, Roberto Saldo
<robertosaldo@yahoo.dk> wrote:

>Synes du ikke at 130 er højt i snit??
>
>104 125 09:10 130 126

Afhængigt at tildspukt/strækning så er 130 endda lavt sat. De gange jeg
har kørt på motorvejen Fredericia - Vejle og eller retur har farten i
inderbanen somregel ligget på 110-130 Km/t og det tilsvarende højere i
overhalingsbanen (130-180).
Flemming Jacobsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 06-12-03 09:33

On Sat, 06 Dec 2003 09:12:52 +0100, Roberto Saldo
<robertosaldo@yahoo.dk> wrote:

>Synes du ikke at 130 er højt i snit??
>104 125 09:10 130 126

Læs nu grundigt teksten, inden du falder i svime over 130 km/t som
gennemsnit!
OG vælg evt. "de sidste 24 timer" og kig engang dér.

130 km/t er da ikke nogen særlig høj gennemsnitshastighed på et åbent
motorvejsstykke mellem Fredericia-Vejle, IMO...

/Mogens

Fra : Olle O

Dato : 06-12-03 11:56

Hastighederne ligner da mest march-hastighederne på en alm. jysk hovedvej -
måske lige bortset fra A13.

mvh
Olle