Timer til 12V
Fra : Jørgen L

Dato : 05-12-03 13:18

Jeg har brug for en timer til 12V, således at nå jeg har givet den signal
ind holder den 12V ud i ½ til en hel time, den behøver ikke være nøjagtig
altså eks. 33 min hvergang bare i det nabolag jeg stiller den
og hvs de 12V kommer igen skal den starte forfra.

Er der nogen der ved hvor man kan få sådan en dims.

Hilsen Jørgen

Fra : Thostrup

Dato : 05-12-03 13:52

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> wrote in message
> [...]
> og hvs de 12V kommer igen skal den starte forfra.
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få sådan en dims.

Prøv i dk.teknik.elektronik - der tror jeg du har støre chance for hjælp ...

Mvh Thostrup

Fra : Jonas R.

Dato : 05-12-03 14:43

Jørgen L wrote:
> [...]
> stiller den
> og hvs de 12V kommer igen skal den starte forfra.
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få sådan en dims.

Er det en turbo timer du skal lave? For det lyder da sådan... Ehm så kan du
prøve www.rs-components.dk

Jonas

Fra : Jørgen L

Dato : 05-12-03 15:27

> Er det en turbo timer du skal lave? For det lyder da sådan... Ehm så kan
du
> prøve www.rs-components.dk

Nej det er det såmend ikke, den skal bruges i min campingvogn til styre en
vandpumpe til varmen, således at når fyret ikke har kørt ca. en halv timme
så skal cirkulations pumpen stoppe.

Jeg vil prøve RS
Men hvis der er andre forslag, da jeg ikke er vild med at bygge det selv.

Hilsen jørgen

Fra : Rene´

Dato : 05-12-03 21:58

Jeg har en du kan købe.. mail mig på rene.rubak@mobilixnet.se det sidste i
min mail skal være .dk og ikke .se

MVH Rene´

Fra : Tore

Dato : 09-12-03 18:15

Køb et brodersen timer relæ hos din lokale elektrikker. Set kan både køre 12 v og
220 v, og har 4 funktioner

"Re: Timer til 12V"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.196.155.225)