Duggede ruder xantia
Fra : Larsen

Dato : 04-12-03 18:57

Hej group

Min Xantia er begyndt at få duggede ruder 2 minuter efter start, og det
lugter fælt lidt brændt eller måske kølervæske. kan det være utæt
varmeapperat ?
hvordan kommer jeg ind til varmeapperat, skal jeg have hele front panellet
af ?, eller kan det tages ud hvor radio/varme kontrol sidder ( min xantia er
ikke aircon.).

Best Regards Rene

Fra : Henrik

Dato : 04-12-03 20:45

"Larsen" <CawLarsen@Yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af ?, eller kan det tages ud hvor radio/varme kontrol sidder ( min xantia

Hej Rene
Jeg er ked af at sige det, men hvis din radiator er gået, er der kun en vej.
Ud med instrumentbordet. Jeg har selv lavet det på min forrige Xantia fra
93.
Det tog ca. 11 timer. Et godt råd køb en Haynesbog.

MVH
Henrik
XANTIA 1,8 i 16V

Fra : Larsen

Dato : 04-12-03 22:11

Tak for svaret Henrik, det var lige det jeg havede frygtet.

Best regrads
Larsen
Xantia 1,8 i 16V SX