Side med efterlyste motorcykler og biler
Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 04-12-03 15:18

Side med efterlyste motorcykler og biler

Hej rødder
Som en tilføjelse til et af mine nuværende site har jeg lavet en ny
service.

Et system så vi alle han have info om efterlyste motorcykler på vores
egne hjemmesider. Alle artikler skrevet i kategorien "efterlyst"
kommer ind i en lille liste på din side

Du skal bare kopiere nogle simple koder ind på din site...

Prøv det for fanden, så vi kan komme af med alle de stjålne maskiner

Siten ligger på dette link
http://www.metroekspressen.dk

Siden er HELT ny, så der står ikke så meget endnu-- men det kan i sku
lave om på

n'Design.dk
www.ndesign.dk
www.metroekspressen.dk
------------------------
besøg vores antispam, virus og hacker portal på:
www.ndesign.dk/main

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-12-03 15:53

I news: v6gusv0ovm8tglbc8911c0ainuh2spv5k5@4ax.com,
skrev n'Design.dk | 2900 <ng@-remove-ndesign.dk>
> [...]
> Et system så vi alle han have info om efterlyste motorcykler på vores
> egne hjemmesider. Alle artikler skrevet i kategorien "efterlyst"

Og hvis man ikke vil vente på at der kommer efterlysninger, kan man jo kigge
her:

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-12-03 15:58

her: http://www.dmcn.dk/efterlysning/index.asp

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-12-03 16:02

I news: 3fcf4b5e$0$27392$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
skrev Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
> [...]
> skrev n'Design.dk | 2900 <ng@-remove-ndesign.dk>

> Og hvis man ikke vil vente på at der kommer efterlysninger, kan man

Men ok, der må da være forsvundet flere motorcykler siden den 23. maj 2003?

Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 04-12-03 16:21

On Thu, 4 Dec 2003 16:02:08 +0100, "Arne Lorenzen"
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>I news: 3fcf4b5e$0$27392$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
>skrev Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>

>Men ok, der må da være forsvundet flere motorcykler siden den 23. maj 2003?

Ja

Og ville det ikk ehjælpe hvis ALLE kunne få efterlysningerne ud på
deres MC- hjemmesider LIVE?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-12-03 16:34

I news: l5kusv84ingjcm14pf8jtm03nuvei08baq@4ax.com,
skrev n'Design.dk | 2900 <ng@-remove-ndesign.dk>
> On Thu, 4 Dec 2003 16:02:08 +0100, "Arne Lorenzen"
> <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

[klip]

> Og ville det ikk ehjælpe hvis ALLE kunne få efterlysningerne ud på
> deres MC- hjemmesider LIVE?

Og hvad får du ud af det?

Fra : n'Design.dk | 2900

Dato : 04-12-03 16:45

On Thu, 4 Dec 2003 16:34:18 +0100, "Arne Lorenzen"
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>I news: l5kusv84ingjcm14pf8jtm03nuvei08baq@4ax.com,
>skrev n'Design.dk | 2900 <ng@-remove-ndesign.dk>
>>
>[klip]

>Og hvad får du ud af det?

Jeg hjælper med at finde maskiner?

Heje siten er en nyhedsportal jeg tjener penge på, men jeg tjener ikke
noget på at efterlyse maskiner... SKAL man også det?

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 04-12-03 22:04

n'Design.dk | 2900 <ng@-remove-ndesign.dk> skrev:

>Heje siten er en nyhedsportal jeg
>tjener penge på, men jeg tjener ikke
>noget på at efterlyse maskiner...
>SKAL man også det?

--Nej for pokker da Så bliver du da bare mistænkt for at stå
bag organiseret tyveri af motorcykler, for på den måde at få gang
i forretningen med efterlysninger.
Med mild ironisk hilsen
Lisbeth

Fra : FooBar

Dato : 05-12-03 14:50

Lisbeth Sejberg <fennec@post5.tele.dk> wrote in

> --Nej for pokker da Så bliver du da bare mistænkt for at stå
> bag organiseret tyveri af motorcykler, for på den måde at få gang
> i forretningen med efterlysninger.
> Med mild ironisk hilsen

*Fnis*

/Claus

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-12-03 18:56

n'Design.dk | 2900 wrote:
> Heje siten er en nyhedsportal jeg tjener penge på, men jeg tjener ikke
> noget på at efterlyse maskiner... SKAL man også det?

Kan dit site evt. fortælle hvordan man får din nyhedsgruppe-spam til
at gå væk?

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-03 17:20

> Og hvad får du ud af det?

Læs hvad han skriver > >

> "Prøv det for fanden, så vi kan komme af med alle de stjålne maskiner"

Han lever vel til polen eller noget

Brian

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 04-12-03 16:30
Fra : Soren Lindholt

Dato : 05-12-03 11:19

n'Design.dk | 2900 <ng@-remove-ndesign.dk> wrote in article
<v6gusv0ovm8tglbc8911c0ainuh2spv5k5@4ax.com>...

> Prøv det for fanden, så vi kan komme af med alle de stjålne maskiner

Der er da ingen grund til at bande ...

S.