Miami Vice.
Fra : Ukendt

Dato : 04-12-03 11:06

Hejsa.

Vi sidder lige og diskutere Ferrarien i Miami Vice, hvis jeg husker rigtigt er det
vist en Ferrari 365 Replica bygget på en Corvette, men jeg er ikke helt sikker.

Er der nogen der ved det?

Mikkel

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:194.239.234.5)

Fra : Peter C.

Dato : 04-12-03 13:04

<Mikkel> skrev i en meddelelse
> [...]
rigtigt er det
> vist en Ferrari 365 Replica bygget på en Corvette, men jeg er ikke helt

Det skulle være rigtig nok !
Du kan bl.a. skelne replicaen fra originalen på det manglende trekantvindue
ved fordøren/A-stolpen
(det mangler på replicaen)

MVH Peter C:\

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 04-12-03 15:34

> [...]
rigtigt er det
> vist en Ferrari 365 Replica bygget på en Corvette, men jeg er ikke helt

Korrekt.

-M