Børnehjelme
Fra : Klaus Hemme

Dato : 17-04-01 20:12

Hvor køber man en billig børnehjelm?

Klaus
Honda CB350F

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 17-04-01 22:15

> Hvor køber man en billig børnehjelm?

Det gør man ikke...

Mvh
Steen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-04-01 23:21

Steen S. Schmidt wrote:

> > Hvor køber man en billig børnehjelm?
>
> Det gør man ikke...

Alting er jo relativt, så det Klaus vil have er jo nok bare kvalitet for
pengene.
Psst... Steen, prøv tænk, tast og send istedet for tast, send og tænk
*hehe*
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Klaus Hemme

Dato : 18-04-01 07:27

Lige i øjet! Nu har jeg postet så mange penge i tøsen, og investeringen
skulle jo nødig gå tabt....

Klaus

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 18-04-01 16:48

> Alting er jo relativt, så det Klaus vil have er jo nok bare kvalitet for
> pengene.
> Psst... Steen, prøv tænk, tast og send istedet for tast, send og tænk
> *hehe*

Jojo, jeg glemte måske en smiley. Der stod virkelig bare "en billig hjelm"

Sorry.

Mvh
Steen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-04-01 18:08

Steen S. Schmidt wrote:

> Jojo, jeg glemte måske en smiley. Der stod virkelig bare "en billig hjelm"

Okay De smileyer er dumme at glemme :-/

> Sorry.

Det' sgu i orden do

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 18-04-01 11:09

Hej Claus

Jeg har lige købt Hjelm, jakke og Bukser til min datter på 5, til en samlet
pris af 2050,-kr.
Hjelmen (Arai)kostede 800, hvilket for mig er billigt (tøsen koster MEGET
mere)
Det er købt hos Enghave Motor i Kbh, og som meget Jydsk Jyde vil jeg gerne
rose butikken for både god betjening, samt vilje til Rabat (ca. 500,-)

Hvor gammel er barnet ?

Stones
Der her haft tøsen med i 3 år nu. Hun ER miljøskadet

Fra : Klaus Hemme

Dato : 18-04-01 11:29

Fylder 10 nu her i maj og ønskesedlen lyder:
Hjelm
Lædertøj
Handsker

Mon ikke også hun er lidt miljøskadet....

OK pris hos Enghave, men jeg bor i Århus og hun skulle jo gerne med for at
prøve sagerne.

MVH
Klaus

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 18-04-01 12:10

> OK pris hos Enghave, men jeg bor i Århus og hun skulle jo gerne med for at
> prøve sagerne.

Hmm, jeg bor selv i Jelling / Vejle, men har sgu ikke lige kendskab til gode
butikker her ovre. Kan ihvertfald ikke anbefale KS Motor i Vejle, de er lidt
snobbede, hvis man kommer på en gammel maskine, og synes 1000,-kr er mange
penge
Jeg har hørt en del godt om "Frank's MC" i Randers, også hvad tøj angår, var
det ikke en mulighed ?

MVH

Stones

Fra : Klaus Hemme

Dato : 18-04-01 12:23

Ham prøver jeg. Tak for tippet.
Mange hilsner
Klaus

Fra : Armand

Dato : 18-04-01 17:24

> [...]
> butikker her ovre. Kan ihvertfald ikke anbefale KS Motor i Vejle,
> Jeg har hørt en del godt om "Frank's MC" i Randers, også hvad tøj

Brdr. Jensen i Horsens yderste sydkant, har jævnligt billige
beklædningstilbud.
Men det er også det enenste jeg vil anbefale at købe ved dem!!!!

--
Armand.

Fra : Kom Glad

Dato : 25-04-01 09:49

Jeg har snakket med Leo Mortensen (www.leomortensen.dk)
748,- for en hjelm
Køber man både tøj og hjelm, kan man få rabat.
Han bor i Jylland, men jeg kan ikke huske hvor.

Hilsen Sus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-04-01 01:01

Kom Glad wrote:

> Jeg har snakket med Leo Mortensen (www.leomortensen.dk)
> 748,- for en hjelm
> Køber man både tøj og hjelm, kan man få rabat.
> Han bor i Jylland, men jeg kan ikke huske hvor.

Det kan jeg da huske
Han bor paa Hjoellundvej 1 i Gludsted
Tlf. 75775060
--