Vinterbeklædning og pigge??
Fra : Hans

Dato : 01-12-03 13:40

Halløj.
Mit gamle vinter dress er ved at være udslidt og jeg prøver at finde
noget nyt, men kan ikke finde hvad jeg søger. Kan nogen her hjælpe?
Det skal være en meget, meget varm og hel vandtæt heldragt med høj
krave og vandtætte lommer. Det er også vigtigt at der kan lynes højt
op i benene. Selvfølgelig skal der være beskyttelse ved knæ, hofter,
skuldre og albuer så en almindelig hanstholm-habit duer ikke

Jeg søger også 8 mm pigge (selvskærende skruer er ikke lige sagen på
en gadecykel).

Hans
-der glæder sig til at lege i sneen