Kan jeg får noget??
Fra : Nhi

Dato : 03-12-03 00:37

Hej

Jeg skal til a thave en ny bil, men har en opel kadett 91' 5 dør som skal
til syn inden 26/12/2003.
Der skal såvidt laves:

Begge bagskærmkant
4 ny støddæmper
og måske undervogn

Kan jeg få noget hvis jeg give dne i bytte med en bilforhandler?? Hvor
meget?? Tænk på at købe en bil for 60.000
Hvad hvis jeg køre den den til bilauktion, kan den give noget der? evt. hvor
meget??
Alt i ca. beløb

Mvh
N9

Fra : DJ Bobo

Dato : 03-12-03 09:24

On Wed, 3 Dec 2003 00:37:09 +0100, "Nhi" <nhiasy@stofanet.dk> wrote:

>Jeg skal til at have en ny bil, men har en Opel Kadett 91' 5-dørs, som skal
>til syn inden 26/12/2003.

5-dørs ?
Hvor meget har bilen kørt?

/Mogens

Fra : N9

Dato : 03-12-03 12:30

øhøh
ved det faktisk ikke, på tælleren står der 46000, men er det i 100000 eller
200000 klasse ved jeg ikke

N9

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 03-12-03 13:28

On Wed, 3 Dec 2003 12:30:25 +0100, "N9" <Nomail@dk.invalid> wrote:

>ved det faktisk ikke, på tælleren står der 46000, men er det i 100000 eller
>200000 klasse ved jeg ikke

OK - så du spørger folk om, hvad en 5-dørs Opel Kadett (st. car?) med
et ukendt km-tal, manglende service, noget rust, et manglende syn,
dårlige dæmpere og undervogn skal koste.

Jeg tror kun, bilen kan koste penge ifm. en byttehandel hos en
forhandler og dét af en noget teoretisk værdi: <5 kkr.
St.car-version og nysynet kan hive det noget op, men ikke at kende km
dermed serviceniveau'et er noget skidt.

/Mogens

Fra : Nhi

Dato : 03-12-03 22:59

ja, men da jeg købt den i bilauktion kendede jeg hellere ikke km.
Men tak for information, har noget at gå videre med.

N9