kørselsfradrag på job nr.2
Fra : KO

Dato : 02-12-03 21:52

hvordan fraskriver man kørselsfradraget for job nr. 2? Har hørt det ikke
skal under kørselsfradrag, som normalt. er dette korrekt, og hvis ja, hvor
skrives det henne, og hvorledes regnes fradraget ud?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-12-03 21:59

KO wrote:

> hvordan fraskriver man kørselsfradraget for job nr. 2? Har hørt det
> ikke skal under kørselsfradrag, som normalt. er dette korrekt, og
> hvis ja, hvor skrives det henne, og hvorledes regnes fradraget ud?

Du regner det bare ud som med fradrag nummer et.

Dernæst lægger du de to tal sammen og skriver resultatet i det rigtige felt.

--
Jan W Nielsen

Fra : Andersen [2500]

Dato : 03-12-03 07:37

> Du regner det bare ud som med fradrag nummer et.
>
> Dernæst lægger du de to tal sammen og skriver resultatet i det rigtige
felt.

Det er jeg ikke sikker på. Havde også selv engang 2 jobs, og de dage hvor
jeg kørte hjemmefra til job1 og derefter job2 for afslutningsvis at tage
hjem,
blev det betragtet som trekants kørsel og var derfor berettiget til at
fradrage
samtlige kilometer. Det er herre mange år siden, så jeg ved jo ikke om det
stadig er gældende, men jeg ville nok spørge på mit lokale skattekontor.