Dækcentre ?
Fra : Mark Sandberg

Dato : 02-12-03 17:34

Er Super Dæk centrene centralt styret og ejet, eller er det dækcentre med
selvstændige centerejere, men blot med en fælles markedsføring?

Jeg tænker her på om en oplevelse i et Super Dæk center, ikke nødvendigvis
bør afholde folk i at vælge et andet Super Dæk center. Samtidig kunne det jo
være interessant at vide, om der er nogen form for fælles ledelse af disse
centre.

/Mark.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-12-03 21:38

Mark Sandberg wrote:

> Er Super Dæk centrene centralt styret og ejet, eller er det dækcentre
> med selvstændige centerejere, men blot med en fælles markedsføring?

Centralt ejet.

> Jeg tænker her på om en oplevelse i et Super Dæk center, ikke
> nødvendigvis bør afholde folk i at vælge et andet Super Dæk center.

Det må være en persunlig afgørelse.

> Samtidig kunne det jo være interessant at vide, om der er nogen form
> for fælles ledelse af disse centre.

Overordnet, ja. Alligevel må der formodes at være en lokal ledelse også -
ellers kunne intet jo fungere.

--
Jan W Nielsen

Fra : Mark Sandberg

Dato : 02-12-03 22:03

> Centralt ejet.

OK.

> Det må være en persunlig afgørelse.

Ja, det var også bare fyld mellem det væsenlige

> Overordnet, ja.

Meget fint......

> Alligevel må der formodes at være en lokal ledelse også -
> ellers kunne intet jo fungere.

Der gør det så heller ikke et enkelt sted, men det kan der vel rettes op på
efter tilpas mange kundehenvendelser til ledelsen for butikskæden.

Jeg kører i morgen til et andet Super Dæk center i nabobyen. Der rystede de
på hovedet over min historie med det lokale dækcenter. Flinke og lydhøre for
mine ønsker og en tilfreds ny kunde.

/Mark.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-12-03 21:46

> [...]
jo
> være interessant at vide, om der er nogen form for fælles ledelse af disse

Jeg har meget god erfaring med Superdæk i Frederikssund, pris var i bund og
service i top.

Niels

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-12-03 21:54

Niels Bengaard wrote:

> Jeg har meget god erfaring med Superdæk i Frederikssund, pris var i
> bund og service i top.

Efter tre dækkøb over de seneste tre år er jeg nået den konklusion, at Super
Dækservice er for dyre - selvom de har givet befolkningen indtrykket af det
modsatte.

Jeg har hver gang kunnet spare over 1000 kroner ved at købe andetsteds.

Mit råd: Spørg en række steder før du køber - priserne svinger helt vildt.

--
Jan W Nielsen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 02-12-03 21:59

> [...]
>
> Mit råd: Spørg en række steder før du køber - priserne svinger helt vildt.

Jeg var måske ikke præcis nok. Jeg har ikke købt dæk der, kun fået lavet
mekanikerarbejde på bilen.
Dæk kan man altid prutte pris om, så der skal man som du siger se sig
omkring, specielt hvis man kun kan acceptere et eller to fabrikater.

Niels

Fra : Mark Sandberg

Dato : 02-12-03 22:17

"Niels Bengaard" <bengaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har meget god erfaring med Superdæk i Frederikssund, pris var i bund
og
> service i top.

Ditto, med det lokale gennem flere år, men denne gang sad der ny chef i
stolen. Hans egne medarbejdere gik faktisk og undskyldte ham ude på
værkstedet.............

/Mark.