Skift af tandrem BMW 320i E30
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 14:26

Har fået skiftet den for 2 år siden, nu er det vel tid igen.
Jeg har fået at vide at den står måske en lille smule forkert...kan den have
taget skade ?
Er der andet man skal skifte når man alligevel skifter tandrem ?
Er de billige stumper fra Hoyer ok ?
Kender i nogen der kan gøre det (godt) i Kbh. området ?

Mvh. Christian

Fra : Søren Christensen

Dato : 02-12-03 18:45

"Christian Meinert" <m> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er de billige stumper fra Hoyer ok ?
> Kender i nogen der kan gøre det (godt) i Kbh. området ?

2år? Derfor behøver det ikke være tid.
På min bil er intervallet 6år eller 100000km.
Kig hellere på hvor mange kilometer du har kørt med den.

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 20:26

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

> 2år? Derfor behøver det ikke være tid.
> På min bil er intervallet 6år eller 100000km.
> Kig hellere på hvor mange kilometer du har kørt med den.

Den er god nok, det er 50.000 km. Det har jeg kørt.

/Christian