Sprinkleren sprinkler ikke!?
Fra : Casper Bang

Dato : 01-12-03 17:58

Well, jeg har de seneste par måneder ikke kunnet få taget mig sammen til at
fylde sprinklervæske på min Citroen BX 1,6 fra 1991. Her for et par dage
siden gjorde jeg det dog :D (viskeren foran)

Anyway. Der kommer ikke noget ud på ruden! Sprinkler-motoren lyder helt
fint. Larmer som den skal. Men der kommer ikke noget ud!
Jeg har prøvet at rense hulderne i den gummi-slange, som går langs viskeren,
med en lille nål, uden at det har hjulpet. Motoren kører, men der kommer
intet ud :s

Har i et bud på hvad der er galt, og hvad jeg kan gøre for at afhjælpe
problemet?

~Casper

Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 01-12-03 18:39

> [...]
> intet ud :s
>
> Har i et bud på hvad der er galt, og hvad jeg kan gøre for at afhjælpe

Det første jeg ville gøre er at tjekke om alle slanger sidder som de skal
Derefter ville jeg kikke efter skidt i beholderen

Erik Elbarto

Fra : Petersen [2000\)

Dato : 01-12-03 22:44

Hvis der er kommet luft i slangerne ,kan det hjælpe at lægge munden til og
så blæse kraftigt ned i beholderen.
Erik

Fra : Casper Bang

Dato : 02-12-03 16:03

> Hvis der er kommet luft i slangerne ,kan det hjælpe at lægge munden til og
> så blæse kraftigt ned i beholderen.

Lyder som en sjov idé :s

Er der nogen trykforskel som jeg skal tage højde for? Jeg mener, kan jeg
prøve at have låget af beholderen mens motoren kører etc...?

Fra : Petersen [2000\)

Dato : 02-12-03 18:10

Der skulle ikke være nogen forskel - bare blæs
Erik