Tågelygter
Fra : Fly Christensen

Dato : 01-12-03 17:21

Jeg har nu selv haft mulighden for at prøve en bil med tågelygter. Min
broder har købt en 2000'er Pege, Pug, som jeg tog en tur i. Tænde for
bilen, på med lyset. Jeg kunne på advarselslampen se, at jeg havde
tågelyset tændt, men havde problemer med at finde kontakten til dem. Nå,
men ud på de små veje.
_Masser_ af lys lige foran og til siden for bilen. HOLD KÆFT HVOR VAR
DET IRRETERENDE! Jeg ødelagde komplet min eget natsyn med den manøvre.
Efter endelig at have fundet kontkaten (sidder på samme pind som nær- og
fjernlys) fik jeg slukket for tågalyset. Ih, hvor var det en lettelse,
at kunne se igen! Efter selv at have prøvet tågelys om natten, fatter
jeg endnu mindre, hvorfor folk kører med det. Måske, som min yngste bror
sagde:"Du har følelsen af, at du kan se mere". Og? Det er da bedre at
jeg vitterlig _kan_ se end, at jeg _føler_, at jeg kan se!?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Klaus A

Dato : 01-12-03 17:32

> [...]
> sagde:"Du har følelsen af, at du kan se mere". Og? Det er da bedre at
> jeg vitterlig _kan_ se end, at jeg _føler_, at jeg kan se!?

Nå - det må være en af de modeller, hvor afbryderen er monteret fra ny af
så..
Utroligt som folk "glemmer" at slukke deres tågelys (foran).... S U K ..

Klaus A

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 01-12-03 19:16

scripsit "Fly Christensen"

>Efter selv at have prøvet tågelys om natten, fatter
> jeg endnu mindre, hvorfor folk kører med det.

Det hedder tåbelygter, og chaufføren passer oftest dertil.

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Jakob

Dato : 01-12-03 23:39

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> scripsit "Fly Christensen"

> Det hedder tåbelygter, og chaufføren passer oftest dertil.

Jamen, de ser jo seje ud. Det er da derfor, jeg kører med dem. Og de er
glimragende som kørelys, i stedet for nærlys.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-12-03 13:00

"Jakob" <jakob_2004@ofir.dk> wrote in message
> "Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, de ser jo seje ud. Det er da derfor, jeg kører med dem. Og de er
> glimragende som kørelys, i stedet for nærlys.

Seje ud ?
Kørelys: ja der er de fine.
Men sammen med nærlys når det er mørkt: NEJ

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-12-03 19:55

"Jakob" <jakob_2004@ofir.dk> skrev :

>Jamen, de ser jo seje ud.

Sej ? Kan du ikke nøjes med at købe en nefalygte og stille op i
bagruden - så generes andre i det mindste ikke, når du glemmer at
slukke de seje lygter ?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-12-03 12:59

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message
> [...]
> sagde:"Du har følelsen af, at du kan se mere". Og? Det er da bedre at
> jeg vitterlig _kan_ se end, at jeg _føler_, at jeg kan se!?

Tak for de rare ord. Det er 100 % også min opfattelse at ens nattesyn bliver
dårligere med tågelys.
Jeg forstår ikke dem som synes det er fedt.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-12-03 19:56

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev :

>Jeg forstår ikke dem som synes det er fedt.

Det er jo heller ikke fede, men seje ;(

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-12-03 08:53

<jan@stevns.net> wrote in message

> Det er jo heller ikke fede, men seje ;(

Nå ja. Er jeg så forkert oveni hovedet, når jeg IKKE mener at mine
tåbelygter på min PSA bil er seje ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 03-12-03 17:02

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev :

>Nå ja. Er jeg så forkert oveni hovedet, når jeg IKKE mener at mine
>tåbelygter på min PSA bil er seje ?

Nøehh -

det var nu møntet på de kegler, der synes at bare det ser sejt ud, så
skidevære med at man risikerer at genere sine medtrafikanter

Fra : Peter Weis

Dato : 03-12-03 17:31

<jan@stevns.net> wrote:

> det var nu møntet på de kegler, der synes at bare det ser sejt ud, så
> skidevære med at man risikerer at genere sine medtrafikanter

Tjaeh ... hvis det var kriteriet, så skulle de fleste blive hjemme

mvh
Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-12-03 08:25

> Nøehh -
>
> det var nu møntet på de kegler, der synes at bare det ser sejt ud, så
> skidevære med at man risikerer at genere sine medtrafikanter

Det ved jeg godt

Ironi og spas egner sig ikke til skrift.