Er du WV ekspert ???
Fra : dojo

Dato : 30-11-03 15:48

Hej

Jeg har et meget mystisk problem med min passat 1.9tdi stc. fra 1995.

Kontrollampen for om håndbremse er trukket virker OK - lyse når
håndbremsen er trukket - men kun når bilen er kold !!

Når jeg har kørt et stykke tid og bilen er varm lyser lampen ikke, når
håndbremsen trækkes.

Jeg har kontrolleret kontakten ved selve håndbremsen og den er i orden.

Har du et bud på hvad fejlen er eller må jeg den tunge gang til værkstedet.

Mvh

John K.

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-11-03 21:41

VW nej desværre, men er det ikke sådan at lampen på en VW også bruges til
indikation af bremsevæskestand (sådan husker jeg det fra en gammel
firmabil).
Så kunne det jo være en stikforbindelse ved bremsevæskebeholderen i stedet
??

Men som sagt er jeg absolut ikke expert på området:

Hilsen
Kim Olsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-12-03 09:03

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmabil).
> Så kunne det jo være en stikforbindelse ved bremsevæskebeholderen i stedet

Eller manglende bremsevæske....

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 01-12-03 11:45

meddelelse news:bqesjf$34s$1@sunsite.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 17:31

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:bqesjf$34s$1@sunsite.dk...
> til
> stedet

> prøvet det samme!!!!!

Jeg tror ikke i har "hørt" ordentligt efter hvad manden siger.

Lampen lyser ikke når han trækker håndbremsen. Det er meningen at der skal
lyse en advarselslampe for trukket haåndbremse.
Men dette sker ikke her.

Jeg kan ikke se hvordan lav bremsevæskestand skulle hænge sammen med
manglende lys ved trukket håndbremse.
Der burde netop komme lys i bremse fejllampen hvis der mangler væske.

Eller ?

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-12-03 20:17

> Jeg tror ikke i har "hørt" ordentligt efter hvad manden siger.

Korrekt

> Lampen lyser ikke når han trækker håndbremsen. Det er meningen at der skal
> lyse en advarselslampe for trukket haåndbremse.
> Men dette sker ikke her.

Det virker underligt. Normalt - hvilket også tyder på er tilfældet her -
sidder kontakten på selve håndbremsen, og temperaturen på bilen, hvor længe
den har kørt osv. burde derfor ikke kunne have nogen indflydelse.

> Jeg kan ikke se hvordan lav bremsevæskestand skulle hænge sammen med
> manglende lys ved trukket håndbremse.

Så, så jeg tror det er gået op for os, at vi har læst for hurtigt.
Jeg håber du på et eller andet tidspunkt i dit liv kan tilgive os for vores
fejllæsning.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 20:59

> Så, så jeg tror det er gået op for os, at vi har læst for hurtigt.
> Jeg håber du på et eller andet tidspunkt i dit liv kan tilgive os for
vores
> fejllæsning.

Jeg har tænkt lidt over det, og er kommet frem til at i er tilgivet.

/Claus

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 01-12-03 23:33

Claus Petersen wrote:

> Jeg har tænkt lidt over det, og er kommet frem til at i er tilgivet.

*ROFL*

--
Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-12-03 07:45

> Jeg har tænkt lidt over det, og er kommet frem til at i er tilgivet.

LOL.

Tak. Så kan jeg måske få lukket et øje i nat...

--
Mvh. Morten Fruergaard