Bremsebakker original - uoriginal ?
Fra : Ukendt

Dato : 29-11-03 18:34

Jeg står for at skulle skifte bremsebakkerne på min Golf III.

Hos VW vil de gerne sælge mig et sæt renoverede bakker (begge sider) for
356,- plus moms. og depositum som skal sikre at jeg afleverer de gamle til
renovering.

Hos f.eks. Krogslund og Hoyer taler vi om under 300,- inkl. moms (begge
sider).

Da jeg alligevel regner med at skulle købe en ny ABS sensor hos Krogslund
(mindre end halv pris i forhold til hos VW) ville det være noget nemmere at
købe nye bremsebakker her også. Det eneste der holder mig tilbage er gamle
erfaringer med uoriginale bremseklodser som skreg og larmede og som i øvrigt
ikke var specielt slidstærke.

Er der nogen herinde som har:
-Oplevet bremsebakker med belægning der skreg?
-Erfaring med kvaliteten af Krogslunds reservedele (bremsedele specielt)?

Mvh
Claus

Fra : Brizz

Dato : 29-11-03 18:47

> Er der nogen herinde som har:
> -Oplevet bremsebakker med belægning der skreg?
> -Erfaring med kvaliteten af Krogslunds reservedele (bremsedele specielt)?

Har lavet komplette bremser på en corsa fra 87 med dele fra krogslund og
hoyer og de gav ikke de mindste problemer. Fungerede perfekt og gav ingen
mislyde

Mvh Brian

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-11-03 22:34

Claus Nygaard-Pedersen wrote:
> Jeg står for at skulle skifte bremsebakkerne på min Golf III.
>
> Hos f.eks. Krogslund og Hoyer taler vi om under 300,- inkl. moms
> (begge sider).

Set til 265. kr ved http://www.hovwdiaudi.dk Deres reservedele plejer
ikke at være andensortering som thansen og hoyer.

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-03 22:37

> Set til 265. kr ved http://www.hovwdiaudi.dk Deres reservedele plejer
> ikke at være andensortering som thansen og hoyer.

Hov har du adgang til bedre stumper hos thansen end jeg? Jeg plejer da
altid at få 3. sortering

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Rasmus

Dato : 29-11-03 23:34

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message

> Set til 265. kr ved http://www.hovwdiaudi.dk Deres reservedele plejer
> ikke at være andensortering som thansen og hoyer.

Hvorfor skulle http://www.hovwdiaudi.dk dele være bedre end thansen,
krogslund og høyer?

mvh
Rasmus

Fra : Brian M

Dato : 30-11-03 14:06

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message news:<bqb6sg$nbb$1@sunsite.dk>...
> "Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message

> [...]

Om det gør nogen forskel ved jeg ikke , men de høre under JP Group A/S
i Viborg, Som bl.a fremstiller original udstødninger til VW og
Porsche. De har vist fra starten været kendt for kvalitets dele, men
det kan jo have ændret sig. Modsat de andre som vist kun importere
dele, har JP group også export af reservedele til 70 lande og er ved
at være et stort firma.