Afgiftsfri motorcykel
Fra : lmdslpe@ericsson.dk

Dato : 17-04-01 12:37

Hej

Hvordan kan jeg finde ud af om der skulle være noget restgæld på en
motorcykel uden afgift, og om den evt. skulle være stjålet ??

Hvad skal man være opmærksom på når man køber en afgiftsfri motorcykel
hos en privat ??

TAk

Søren

Fra : HCW

Dato : 17-04-01 16:53

Hej Søren

Da jeg ikke har en mc endnu kan jeg kun svare dig på dine første 2 spr.
De tekniske må du så overlade til de personer her i ng, der tilsyneladende
ved en hel del om det.

Først skal du have fat i stelnummeret.

Derefter skal du henvende dig til Bilbogen for at høre om eventuelle
pantehæftelser på mc'en.

Politiet vi kunne oplyse dig om mc'en er meldt stjålet.

Held og lykke

Hans Christian

<lmdslpe@ericsson.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mgaodt8ahkete2qe1atf5382oabbuqipe5@4ax.com...

Fra : Armand

Dato : 17-04-01 21:24

> ...............................Hvad skal man være opmærksom på når man
køber en > afgiftsfri motorcykel hos en privat ??

At få papirerne (de tidligere registrerings-papirer!) med!
Dette eftersom at de er modellens eneste "personnummerbevis", som T&S
samt bilinspektionen har at arbejde med - Ingen papirer = ingen sag!

Dette kan være sørgeligt aktuelt at sikre sig, eftersom privat solgte
afgiftsfrie motorcykler, risikerer at være et importprojekt der er
opgivet p.g.a. f.eks. manglende papirer

--
Armand.