Hjælp.Kæresten vil prøve MC
Fra : Elbarto Simsoniac

Dato : 25-11-03 23:34

Ja nu hænger det sådan sammen at hun aldrig har prøvet en MC end ikke bagpå.
Men vil gerne have MC kort
Derfor tænkte jeg at der måske var en af jer gutter der var friske på at
trille en tur med hende. bagpå så hun kan få det prøvet.

Vi bor i Kolding

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-11-03 23:41

"Elbarto Simsoniac" <ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> writes:

> [...]
> Derfor tænkte jeg at der måske var en af jer gutter der var friske på at
> trille en tur med hende. bagpå så hun kan få det prøvet.

Du har glemt at fortælle om hun ser godt ud

.... og hvilken slags cykel hun gerne vil prøve at sidde bagpå.

> Vi bor i Kolding

Jeg bor desværre i København, og har opstaldet for i år :-\

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-11-03 09:07

Vent hellere til næste år, når solen er kommet frem. Det giver lige den
første tur et ekstra "pift", så hun helt sikkert vil afsted igen. Lige nu
kan det godt være en kold fornøjelse, med mindre hun har noget godt, varmt
tøj....

Det virkede med mine forældre....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 26-11-03 23:36

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev:
>Vent hellere til næste år, når solen
> [...]

--Man kunne måske også tolke ordet HJÆLP helt bogstaveligt?? At
hun skal afskrækkes med hensyn til sine MC-"lyster"?? I så fald er
det da engang i januar eller februar det er bedst, at hun kommer
ud at køre. Men hvis hun VIL have det kørekort, så hopper hun nok
ikke på det trick. Jeg har kun èn ting at sige til hende : GO FOR
IT !!!
M.v.h.
Lisbeth

Fra : Zemich

Dato : 27-11-03 00:35

Jeg tolker altså hans inlæg sådan at det er ham som gerne vil have MC kort.
Men inden kæresten siger god for det så vil hun gerne prøve at sidde bag på.

Til Elbarto: Skulle du tilfældigvis have været på www.mopedgallery.com?

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 27-11-03 15:30

Zemich <zemich@jubiipost.dk> skrev:
>Jeg tolker altså hans inlæg sådan at
>det er ham som gerne vil have MC kort.
>Men inden kæresten siger god for det
>så vil hun gerne prøve at sidde bag på.

--Uha, så er jeg stået af, det er da en form for manglende udtryk
for egne behovs trang til tilfredsstillelse, der er svær at
håndtere. Hvor svært og indviklet er det nødvendigt at gøre
det ??
M.v.h.
Lisbeth

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 26-11-03 09:35

"Elbarto Simsoniac" <ElbartoFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derfor tænkte jeg at der måske var en af jer gutter der var friske på at
> trille en tur med hende. bagpå så hun kan få det prøvet.

Helt afgjort, vent til april, når temperaturen har sneget sig over 15
grader, at køre en tur i det her vejr, er så langt fra optimalt. Oplevelsen
ved en tur bagpå bliver utroligt meget federe, hvis vejret er godt, og der
er lidt forår i luften.

Mvh
Kristoffer

Fra : SLP/JM

Dato : 26-11-03 16:40

"Elbarto Simsoniac" skrev i en meddelelse > Ja nu hænger det sådan sammen
at hun aldrig har prøvet en MC end ikke bagpå.
> Men vil gerne have MC kort
> Derfor tænkte jeg at der måske var en af jer gutter der var friske på at
> trille en tur med hende. bagpå så hun kan få det prøvet.

Hvorfor ikke bare lade hende få kortet? Jeg havde heller aldrig prøvet så
meget som at sidde bag på en mc eller for den sags skyld kørt knallert,
inden jeg tog kort til mc. Desuden synes jeg, at der er stor forskel på at
sidde bag på en mc og at køre selv, så man får ikke nødvendigvis det rette
indtryk af en tur som passager.

--
Mvh Susanne

Fra : Moller

Dato : 26-11-03 17:09

> Hvorfor ikke bare lade hende få kortet? Jeg havde heller aldrig prøvet så
> meget som at sidde bag på en mc eller for den sags skyld kørt knallert,

Sjovt :) du er ikke den eneste omkring ikke at ha prøvet det :)

> inden jeg tog kort til mc. Desuden synes jeg, at der er stor forskel på at
> sidde bag på en mc og at køre selv, så man får ikke nødvendigvis det rette
> indtryk af en tur som passager.

Jeg har støt på flere som ikke brød sig særligt om MC ved at side
bagpå.... men efter de fik prøvet selv, så var de fuldstændigt bidt af det.

VH
Lars Molnit
P.S. Hvis hun kommer forbi Albertslund så måtte hun gerne prøve min MZ
:) hun kan umuligt komme til at ødelægge den :)

Fra : Martin Pedersen

Dato : 26-11-03 17:29

> VH
> Lars Molnit
> P.S. Hvis hun kommer forbi Albertslund så måtte hun gerne prøve min MZ
> :) hun kan umuligt komme til at ødelægge den :)

Det skal du ikke sige, jeg kender som også skulle ud og prøve at køre mc
(hun havde taget kortet 3 år tidligere og ikke kørt siden) så hun lånte
broderens MZ og endte med at levere den tilbage med 3 gear mindre, hun
mildest talt voldtog den gearkasse, og han var ikke tilfreds

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Moller

Dato : 26-11-03 21:31

> [...]
> broderens MZ og endte med at levere den tilbage med 3 gear mindre, hun
> mildest talt voldtog den gearkasse, og han var ikke tilfreds

Jeg trode ellers at gearkassen var en fast slid del som man skifter en
gang om året ????

VH
Lars Molnit
Som har sin reservemotor inden på stueboerdet klar til at få alle gear
tilbage :) så den kan klare en sæson igen :)

Fra : Martin Pedersen

Dato : 26-11-03 21:49

> Jeg trode ellers at gearkassen var en fast slid del som man skifter en
> gang om året ????

hehe, det kan så godt være, det skal jeg ikke kunne udtale mig om

> VH
> Lars Molnit
> Som har sin reservemotor inden på stueboerdet klar til at få alle gear
> tilbage :) så den kan klare en sæson igen :)

tjaa, hvor skulle den ellers stå, det er vel der man lettest kommer til at
få dårlig samvittighed over at den ikke er samlet endnu

Mvh
Martin Pedersen
Som savner en vintercykel.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-11-03 14:37

Moller wrote:
> Som har sin reservemotor inden på stueboerdet klar til at få alle gear
> tilbage :) så den kan klare en sæson igen :)

Gad vide hvad Connie ville sige hvis jeg smed 90 kg
russisk boksermotor+gearkasse på vores stuebord....

Jeg tror sgu hun ville fyre mig ... ;) hun har dog accepteret at
2takts-olien bor i skabet med håndklæderne ;)

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Moller

Dato : 28-11-03 14:59

> Gad vide hvad Connie ville sige hvis jeg smed 90 kg
> russisk boksermotor+gearkasse på vores stuebord....

Ja, det er fordelen når Den hårdt regerende herskerinde er udenlands, og
først kommer hjem til jan/feb 2004 :) så kan man lave modige ting såsom
Motorrenoveringer på stuebordet :) rigtige mænd spiser jo alligevelet foran
fjernsynet mens der ses Discovery om store maskiner osv.. :)

> Jeg tror sgu hun ville fyre mig ... ;) hun har dog accepteret at
> 2takts-olien bor i skabet med håndklæderne ;)

Den står uden for vinduet i haven :) men man skal ikke hugge bensin fra
min dunk der står der, den har 10% vand som jeg har hørt anbefales som
blanding på en MZ :) hæhæ

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... måske snart med kåbe :) hæhæ... for vi af se søndag
aften :) om budet blir okay.
Suzuki GSF 1200 S ... ønskes Duc front + røv :) , Clip-ons + NOS :)

Fra : Zemich

Dato : 26-11-03 20:19

Moller wrote in a message:
> P.S. Hvis hun kommer forbi Albertslund så måtte hun gerne prøve min MZ
> :) hun kan umuligt komme til at ødelægge den :)

Gælder det også hvis man er en 17 årig knægt fra Ballerup som står og skal
til at købe MC? :D

Fra : Moller

Dato : 26-11-03 21:29

"Zemich" <zemich@jubiipost.dk> wrote in message

MZ

> Gælder det også hvis man er en 17 årig knægt fra Ballerup som står og skal
> til at købe MC? :D

*LOL* det er jo ikke en gavebod :) hæhæ

VH
Lars Molnit

Fra : Zemich

Dato : 26-11-03 21:57

Moller wrote in a message:

> *LOL* det er jo ikke en gavebod :) hæhæ

Jeg kan godt tage kæresten med? :D LOL

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-11-03 08:56

> Jeg kan godt tage kæresten med? :D LOL

En tur for en tur

Fra : Anders Thorup

Dato : 27-11-03 10:10

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> En tur for en tur

Ahem,,,
Så kan vi også godt finde ud af en der kommer og prøver min GSX

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Allan Bojesen

Dato : 27-11-03 19:09

Anders Thorup wrote:

> Ahem,,,
> Så kan vi også godt finde ud af en der kommer og prøver min GSX

Jeg er da sikker på at Vibeke godt vil prøve en tur på din GSX, men hvis det
betyder jeg så skal prøve .............. nej nu stopper min tankegang

Allan Bojesen

Fra : Anders Thorup

Dato : 27-11-03 22:58

Allan Bojesen wrote:

> Jeg er da sikker på at Vibeke godt vil prøve en tur på din GSX, men
> hvis det betyder jeg så skal prøve .............. nej nu stopper min
> tankegang
>
> Allan Bojesen

ARRRGHHH!!,, det gælder ikke den vej rundt Allan :-/

Fra : Moller

Dato : 28-11-03 13:01

"Allan Bojesen" <allan@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er da sikker på at Vibeke godt vil prøve en tur på din GSX, men hvis
det
> betyder jeg så skal prøve .............. nej nu stopper min tankegang

Hov hov... det er da kun hvis det er en Honda der skal prøvekøres at det
er den vej rundt... :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200S

Fra : Armand

Dato : 27-11-03 16:27

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:Mhixb.1272$ss7.1193@news.get2net.dk...

> En tur for en tur

GRILL

Den lå løst på tungen, den der - Er du sikker på at det ikke skyldes rutine
i brugen?

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-12-03 11:42

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> [...]
>
> GRILL
>
> Den lå løst på tungen, den der - Er du sikker på at det ikke skyldes rutine

Jeg synes det er mere betænkeligt at Bager kører tur-for-tur princippet
med en 17 årig dreng

*fnis*

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Moller

Dato : 01-12-03 14:00

> Jeg synes det er mere betænkeligt at Bager kører tur-for-tur princippet
> med en 17 årig dreng
>
> *fnis*

En gang Honda ejer, alti.... hmmm

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-12-03 17:36

> En gang Honda ejer, alti.... hmmm
> Lars Molnit
> MZ ETZ 251 CDi

Er det ikke noget med at MZ ejere er nekrofile?

Fra : Moller

Dato : 01-12-03 19:10

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:H7Kyb.5044$p31.1721@news.get2net.dk...

> Er det ikke noget med at MZ ejere er nekrofile?

Nej da :) vi er bare underlige og stor apetit for mad :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Peter Hansen

Dato : 02-12-03 12:55

> En gang Honda ejer, alti.... hmmm

Begrænset hvor sjovt det er i længden du bliver ved med at "genere" folk som
eje en Honda.

Fra : Moller

Dato : 02-12-03 13:44

"Peter Hansen" <hello@sbam-world.cum> skrev i en meddelelse

> Begrænset hvor sjovt det er i længden du bliver ved med at "genere" folk
som
> eje en Honda.

Åh, hvis du er så sårbar kan du jo bare lade være med at læse det. Det
er jo folks eget valg.

VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-03 14:11

"Peter Hansen" <hello@sbam-world.cum> wrote in message

> Begrænset hvor sjovt det er i længden du bliver ved med at "genere"
folk som
> eje en Honda.

Nu har homohonda-myten jo eksisteret i nok 10 år, så hvorfor skulle det
stoppe nu. Desuden skader det jo ikke med lidt frisk
drille-mærke-racisme, alle mærker har jo et eller anden drilsk egenskab
påklistret.

Det er sq nok Suzuki og HD, der i virkeligheden har det værst.

mvh
Kenneth S
R1 (oliefyret, tupperware, trækvind som en lastbil, lyder som en
knallert..tsk tsk)

...se det hele med et gran humor, eller lad være med at læse.

Fra : p.jarnbak

Dato : 02-12-03 14:17

"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> wrote in message

> "Peter Hansen" <hello@sbam-world.cum> wrote in message

> folk som
> >

> Nu har homohonda-myten jo eksisteret i nok 10 år, så hvorfor skulle det
> stoppe nu.

Minimum 25 år.Siden honda skrev at man skulle gøre det med sin ven, når
baghjulet
skulle tages af en cbx1000/6.
Hej Palle.

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-12-03 21:21

"Peter Hansen" <hello@sbam-world.cum> wrote in message

> Begrænset hvor sjovt det er i længden du bliver ved med at "genere" folk
som
> eje en Honda.

Nu skal du ik' være ke'a'et
Lars har sikkert en bankrådgiver der er misundelig på folk
der har råd til en honda
--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975, øøhhhh,...... altså en Honda

Fra : Moller

Dato : 03-12-03 21:39

> Nu skal du ik' være ke'a'et

En kiks ??

> Lars har sikkert en bankrådgiver der er misundelig på folk
> der har råd til en honda

Njae... tror nu mere en bankrådgiver der lokker med at låne til en
honda, men jeg må holde mig i skindet :)

> --
> Jørgen , Brøndby
> CB550F , den fine årgang 1975, øøhhhh,...... altså en Honda
> http://dfmc.dk/?id=70

Uh... må give dig ret :) sådan en ældre CB er jo en sød lille sag :)
ville ønske jeg havde brugt mine penge på sådan en og ikke GT-380'eren
dengang.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
Ønskes : Kawa ZX-9r eller Münch Mamut :) eller CBR900 uden honda logo'er
på :)

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 26-11-03 17:40

> [...]
> sidde bag på en mc og at køre selv, så man får ikke nødvendigvis det rette

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Enig.. halvdelen af oplevelsen ved at køre MC, er selv at styre hvor meget
man bliver rykket tilbage i sædet.
Følelsen af at lægge maskinen an til en sving.. findes der noget
bedre..accelerationen ud af svingene.. osv.. find selv på flere fede ting
der gør det værd at køre på 2 hjul....

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen

Fra : anders majland

Dato : 26-11-03 21:27

>Proces-teknolog Jon Larsen
>Suzuki GSX-R 250 Arrgghhh.. lad det blive varmt for pokker

Tag noget ordenligt tøj på og kom herud ... Det er snart kun betjente
tilbage at hilse på (og der gør jeg da gerne - når de ikke står i
vejsiden og vinker for ihærdigt

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Zemich

Dato : 26-11-03 21:56

anders majland wrote in a message:

Det er snart kun betjente
> tilbage at hilse på (og der gør jeg da gerne - når de ikke står i
> vejsiden og vinker for ihærdigt

Hvis de vinker MEGET ihærdigt så er det bare fordi de er rigtig glade for at
se dig, og for at vise din taknemmelighed skal du smide mcen helt op på
topfart.