Rossi snigtester Yamaha M1.
Fra : John Jensen

Dato : 25-11-03 20:12

Jeg har lige lagt det første billede i DK.binaer.motor med samme overskrift
som dette indlæg.

/ John

Fra : MKS - 74

Dato : 25-11-03 20:17

On Tue, 25 Nov 2003 20:12:18 +0100, "John Jensen"
<John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har lige lagt det første billede i DK.binaer.motor med samme overskrift
>som dette indlæg.

Hæ - lidt kreativt er det da,meeeeen da man legede med Photoshop
skulle man måske nok ha' overvejet også at ændre såvel Honda som
Repsol-reklamerne.

Iøvrigt også lidt sjovt at det førhen har heddet sig at han ikke ville
reklamere for cigaretfirmaer,en holdning,hvis han nogensinde har haft
den,i hvert fald nu har ændret sig....

--
-Michael

Fra : RacerNiels

Dato : 25-11-03 23:01

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message
> Hæ - lidt kreativt er det da,meeeeen da man legede med Photoshop
> skulle man måske nok ha' overvejet også at ændre såvel Honda som
> Repsol-reklamerne.

Og nummeret.... det er "ca" 45 for højt

/Nælz
Sqzuki!
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 26-11-03 09:59

> Iøvrigt også lidt sjovt at det førhen har heddet sig at han ikke ville
> reklamere for cigaretfirmaer,en holdning,hvis han nogensinde har haft
> den,i hvert fald nu har ændret sig....

Man har en holdning til man tager en ny...

--
Regards Rune
www.Bandit600RR.frac.dk