V: Suzuki Impact 400.
Fra : Bigfoot-Ranger.dk

Dato : 24-11-03 18:26

Er der nogle der kender til en Suzuki Impact 400 ? jeg er blevet tilbudt at
købe en næste år, men jeg ville gerne have lidt info og evt. nogle
billeder... er der nogle der kan hjælpe med dette ? der er en 89 eller 90
model..

tak.

Bigfoot

Fra : Richard

Dato : 24-11-03 19:07

Bigfoot-Ranger.dk wrote:

> [...]
> købe en næste år, men jeg ville gerne have lidt info og evt. nogle
> billeder... er der nogle der kan hjælpe med dette ? der er en 89 eller 90

Det er jo sikkert lettest for S.-eksperterne at afgøre ud fra et
billede, som ligger...?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Armand

Dato : 25-11-03 12:05

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo sikkert lettest for S.-eksperterne at afgøre ud fra et
> billede, som ligger...?

Som gældende for mange småserier taget hjem af Suzuki-importøren, er
Impulse'n ud af én og samme sending hvad enten den er fra det ene eller
andet
år (som det tog at sælge stakken)!
Noget andet er at de sandsynligvis er overliggere der har stået usolgt i et
par år eller mere, inden .dk-importen fik øje på dem i det store udland; men
dét har intet at sige omkring opfattelsen af "årgang", kun hvis man ender
med
at søge på stumper i det store udland!

Aprospos det store udland:
Det er nok en sjældent set model, også i udlandet, hvorved ens muligheder
for at skaffe (ophugs?)stumper i udlandet er beherskede!
Dette fænomæn begrædes især af GSXR250-ejere, hvis maskiner ikke er solgt
andetsteds end herhjemme, New Zealand og Japan

Aprospos GSXR250:
GSXR250-ejere har haft sine problemer med vacuum-membranerne i dé
dobbelt-karburatorer, som den har tilfælles med Impulse'n!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 24-11-03 20:53

In article <3fc23efc$0$27385$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Bigfoot-
Ranger.dk says...
> [...]
> købe en næste år, men jeg ville gerne have lidt info og evt. nogle
> billeder... er der nogle der kan hjælpe med dette ? der er en 89 eller 90

Man kan altid starte her:

http://www.suzukicycles.org/

Nu er det bare ikke sikkert at den hedder Impact; men noget helt andet,
for de har en grim vane med at kalde dem noget forskelligt på de
forskellige markeder.
Søger man på nettet, får man mest om deres biler!!!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-11-03 21:39

> [...]
> tilbudt at købe en næste år, men jeg ville gerne have lidt info og
> evt. nogle billeder... er der nogle der kan hjælpe med dette ? der er

Hej Ib

Jeg tror du mener en Suzuki GSX 400 Impulse? Prøv at søg lidt på Impulse på
<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.fritid.motorcyke
l>

Der er 252 hits på denne søgning, så der er masser af læsestof.

<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=impulse&btnG=Googl
e-s%F8gning&meta=group%3Ddk.fritid.motorcykel>

Det anses som useriøst at skrive under alias her i gruppen. Der er jo ikke
et chat sted for teenagere.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jens Arnfast

Dato : 24-11-03 22:30

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Jeg tror du mener en Suzuki GSX 400 Impulse?

Det lyder mere rigtigt - jeg tror ikke en cykel navngivet 'Impact' vil
sælge særlig godt

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Bigfoot-Ranger.Dk

Dato : 24-11-03 22:38

ups.. tak skal i have..tror lige jeg glemte at hører efter da han sagde hvad
den hed.. det er en Suzuki GSX 400 Impulse 89....
tak

-- Bigfoot Ranger

Fra : Hekto

Dato : 24-11-03 23:31

In article <3FC27859.5010109@fabel.dk>, Jens Arnfast says...
> Det lyder mere rigtigt - jeg tror ikke en cykel navngivet 'Impact' vil
> sælge særlig godt

Er 'Slingshot' bedre??? .. slangebøsse, og det er IKKE en Honda!! ;0)

Fra : Armand

Dato : 25-11-03 11:24

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3FC27859.5010109@fabel.dk>, Jens Arnfast says...
> >
> Er 'Slingshot' bedre??? .. slangebøsse, og det er IKKE en Honda!! ;0)

Slingshot er ikke et officielt navn, det er adopteret af kunderne ud fra det
massive PR-arbejde omkring original-monteringen af slingshot-karbunader på
modellen!

--
Armand.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 25-11-03 15:24

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
> [...]
> massive PR-arbejde omkring original-monteringen af slingshot-karbunader på

Jeg synes da at have set en Suzuki der lignede en gammel Bandit
med netop "Slingshot" mærkater på siden... Jeg tror jeg så den på
Amager og holdt ind netop for at se hvad det var for et "dyr". Men
måske havde ejeren selv fabrikeret dem og sat dem på?

--
Jesper

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-11-03 15:36

jesper@FJERNveloce.dk writes:

> [...]
> Amager og holdt ind netop for at se hvad det var for et "dyr". Men
> måske havde ejeren selv fabrikeret dem og sat dem på?

Næh, de er der nu fra fabrikken, men bare som en slags reklame.
Ligesom Yamaha YZF-R1 ikke hedder YZF-R1 Deltabox II bare fordi
der er et "Deltabox II" klistermærke på den

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 25-11-03 15:40

Mikkel Christensen wrote:
> Næh, de er der nu fra fabrikken, men bare som en slags reklame.
> Ligesom Yamaha YZF-R1 ikke hedder YZF-R1 Deltabox II bare fordi
> der er et "Deltabox II" klistermærke på den

Vil det så sige at min netop Mille heller ikke har vundet de løb som der
stolt er proklameret med diverse klistermærker?

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Hekto

Dato : 25-11-03 15:47

In article <3FC369C4.2020804@fabel.dk>, jens@fabel.dk says...
> Vil det så sige at min netop Mille heller ikke har vundet de løb som der
> stolt er proklameret med diverse klistermærker?

Det kan man jo ikke vide; men nok med en anden chauffør!? ;0)
Du fik vel afslag i prisen, nu den havde været brugt til race???
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 25-11-03 16:04

Hekto <gæt.selv@hekto.dk> writes:

> In article <3FC369C4.2020804@fabel.dk>, jens@fabel.dk says...

> Det kan man jo ikke vide; men nok med en anden chauffør!? ;0)
> Du fik vel afslag i prisen, nu den havde været brugt til race???

*LOL*

Fra : Duderino

Dato : 24-11-03 23:26

"Bigfoot-Ranger.dk" <admin@fiskbigfoot-ranger.dk> wrote in

> [...]
> tilbudt at købe en næste år, men jeg ville gerne have lidt info og
> evt. nogle billeder... er der nogle der kan hjælpe med dette ? der er

I dansk Bike september-udgaven var der en pænt syg Fazer 1000 med turbo.
Den var malet i skaktern (sort og sølv). Ifølge artiklen er cyklen lavet
hos McXpress i Sverige (http://www.mc-xpress.com). Måske de kan hjælpe dig
med projektet. Ellers bør nu nok også kunne finde en autolakerer her i DK
som kan sætte dig skak-mat

/Duderino
SV650S 03'

Fra : Armand

Dato : 25-11-03 11:37

"Duderino" <hjernen@rocketmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med projektet. Ellers bør nu nok også kunne finde en autolakerer her i DK

Huh!?
Det kan man da kalde et svar på afveje!!

--
Armand.
(der henviser til mulig streng: "Skak-tern (lakering)... hvor?"

Fra : jørgen Sørensen

Dato : 25-11-03 17:26

hej hvis det er en impulse liger der lidt pa dk.binaer.motor