Ang kawasaki zx9r 2003
Fra : MN

Dato : 23-11-03 12:13

Hej en af mine kammerater har lige bestildt en kawa zx9r årgang 2003, i
farven lilla .
men jeg kan ikke finde nogen billeder af den i den farve, er der nogen der
har et link eller et billede.

mikael

Fra : Armand

Dato : 22-11-03 16:12

"MN" <mlvj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej en af mine kammerater har lige bestildt en kawa zx9r årgang 2003, i
> farven lilla .
> men jeg kan ikke finde nogen billeder af den i den farve, er der nogen
> der har et link eller et billede.

"Lilla" er en farve der ikke findes, og derfor dækker et vidt spektrum af
folks egen "lilla"-opfattelse!
Oftest dækkes farverne hhv. blå og rød -violet af "lilla", og dé to er der
jo en himmelvid forskel på!

Nærværende er kun en smule flueknepperi (jeg er belastet af at fruen i huset
er maler). I et spagt forsøg på konkret hjælp, har jeg slået op i det tyske
"Motorrad-katalog 2003" hvor den afbillede ZX9'er er i sølvmetallic, men med
notat om mulige farver som: sølv, rød eller blå - Derved står stadig uklart
om det drejer sig om rød hhv. blå -metallic-agtige nuancer!?
Har du prøve at søge på Google-billeder??

Ellers kommer der, i modsætning til min viden om bemaling, nok også et mere
konkret indlæg omkring dén violette nuance som 2003'eren har måttet kunne
fåes i :-/

--
Armand.

Fra : MN

Dato : 23-11-03 19:41

Hej Armand
Ja jeg har søgt på google og mange steder men kan ikke finde nogen lilla
eller violet andet end en kawasaki zrx 1200, men om farven er kommet som en
speciel lakering til zx'eren ved jeg nok på tirsdag når han henter den.
tak for svaret jeg vender tilbage om farven evt et billede.

mikael

Fra : Armand

Dato : 24-11-03 17:07

> [...]
en
> speciel lakering til zx'eren ved jeg nok på tirsdag når han henter den.

Mon ikke at det er samme farve at fabrikken har benyttet til dé to (endsige
flere) modeller i samme model-år? :-/

En enkel løsning var vel også at lette røven og lægge vejen forbi nærmeste
kawa-forhandler, og dér få sig et prospekt over ZX9'eren!
Alternativt kan man vel også få samme tilsendt fra importøren!!

--
Armand.

Fra : MN

Dato : 26-11-03 18:13

Hej igen

Ja han havde ret den er faktiskt lilla/sort samt lilla fælge, den er bare
så fed.
jeg poster et billede i weekenden i dk.binaer.motor.

mikael

Fra : Armand

Dato : 26-11-03 22:23

> Hej igen
>
> Ja han havde ret den er faktiskt lilla/sort samt lilla fælge,

Lilla!???

--
Armand.

Fra : MN

Dato : 27-11-03 15:37

> "MN" <mlvj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Lilla!???
>

> --
> Armand.
>
> Hej
Ja den er lilla jeg skal lige have mit kamera hjem så jeg kan tage et
billede

Mikael