[OT?] Truckcertificat
Fra : Hjalte

Dato : 28-11-03 13:48

Hej gruppe...

Er der nogen af jer der ved, hvordan og hvor man kan tage et
truckcertifikat?

Jeg har søgt på nettet, men jeg kan ikke finde det nogen steder...
Kan i hjælpe?

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-11-03 14:01

Hjalte wrote:

> Jeg har søgt på nettet, men jeg kan ikke finde det nogen steder...
> Kan i hjælpe?

....(gaffel)truckcertificat kan du (bl.a.) ta på specialarbejderskolen i
Åbenrå - det findes formentlig andre steder osse...

....har du en fagforening, så ta en snak med dem - eller med dit firma,
hvis du er i arbejde...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 28-11-03 14:04

Hjalte wrote:
> Hej gruppe...
>
> Er der nogen af jer der ved, hvordan* og hvor man kan tage et
> truckcertifikat?

*...det tar en 8 dages tid (man bor ikke på skolen) - du kan osse nogen
gange få et certificat ved at der kommer nogen ud på din virksomhed,
hvis I har en truck, og eksaminerer dig - men jeg ved ikke, om du i så
fald får et "fuldt" certificat...
Hans

Fra : Morten Trab

Dato : 28-11-03 14:49

"Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer der ved, hvordan og hvor man kan tage et
> truckcertifikat?

Kontakt dit lokale AMU center, de har garanteret sådan et kursus, det har de
i hvert fald i mit omrøde (østjylland)

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-11-03 18:34

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Kontakt dit lokale AMU center, de har garanteret sådan et kursus, det har
de
> i hvert fald i mit omrøde (østjylland)

Der tog jeg det i hvert fald for nogle år siden. Det tog 5 dage.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Brian Sørup

Dato : 28-11-03 19:55

meddelelse news:bq80v7$p4n$1@sunsite.dk...
> de
>

> Der tog jeg det i hvert fald for nogle år siden. Det tog 5 dage.

7 dage....
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-11-03 07:54

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> 7 dage....

Altid var meget større dengang man var lille.
Og tiden kortere....
Fandt lige beviset frem. 7 hverdage, men det føltes som 5...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jan M

Dato : 29-11-03 14:16

meddelelse news:bq9fpi$8dc$1@sunsite.dk...

> Altid var meget større dengang man var lille.
> Og tiden kortere....
> Fandt lige beviset frem. 7 hverdage, men det føltes som 5...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
> www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

Da jeg tog det, varede det også 7 dage, men det føltes som 14!
Der er efter min mening sat alt for meget tid af til teorilæsning på skolen.
/Jan

Fra : Allan Møller

Dato : 28-11-03 20:16

> Er der nogen af jer der ved, hvordan og hvor man kan tage et
> truckcertifikat?
>
> Jeg har søgt på nettet, men jeg kan ikke finde det nogen steder...
> Kan i hjælpe?

www.landtransportskolen.dk

Mvh. Allan