hvad må den koste?
Fra : knap

Dato : 26-11-03 21:57

Peugeot 306 st. car HDI 2.0

1999, el-ruder, el-spejle m/varme, fjernb. c.lås, 4 airbags, ABS,
startspærre, sædevarme, tagræling, tågelygter, servo, regncensor,
veloursæder, Sølvmetal

hvad må den koste??...forhandlerkøb

bj

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 26-11-03 22:03

On Wed, 26 Nov 2003 21:57:01 +0100, "knap" <b.h.jensen75@mail.dk>
wrote:

>Peugeot 306 st. car HDI 2.0
>1999, el-ruder, el-spejle m/varme, fjernb. c.lås, 4 airbags, ABS,
>startspærre, sædevarme, tagræling, tågelygter, servo, regncensor,
>veloursæder, Sølvmetal

Ski** med almindelighederne - hva' har den kørt?

/Mogens

Fra : knap

Dato : 26-11-03 22:13

km 141000, sorry

bj

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 27-11-03 00:38

On Wed, 26 Nov 2003 22:12:41 +0100, "knap" <b.h.jensen75@mail.dk>
wrote:

>km 141000

Må koste....
Det er nok mere et spørgsmål om, hvad sådan en sag koster. Jeg vil
tro, at man forlanger sidst i fyrrerne for den
(145-150.000 kr). Dét ville jeg aldrig give for en knap 6 år gammel
bil, der har kostet 205.000 kr fra ny. Jeg ville finde en ny eller
nyere bil istedet - mérprisen er givet godt ud (Fabia diesel Combi).

Og skal det være diesel?
Man bliver tit overrasket, når man regner alt med i en vurdering:
www.fdm.dk/altombiler/oekonomi/benzindiesel/benzindiesel_peugeot.asp

/Mogens