Integreret børnesæde i VW
Fra : Kristian Knudsen

Dato : 26-11-03 10:31

Hej igen...

Ja, jeg har mange spørgsmål nu...

Jeg kan se at man kan få integreret børnesæde på bagsædet i VW.

Er der nogen der kender disse.? Er de godkendt efter alle kunstens regler og
er de gode..?

....og er de til at få fat i hvis ikke det sidder i på den købte. (Jeg er
klar over at man sikkert skal skifte hele bagsædet).

Mvh.
Kristian

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-03 23:29

"Kristian Knudsen" <158.kk@home.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ...og er de til at få fat i hvis ikke det sidder i på den købte. (Jeg er
> klar over at man sikkert skal skifte hele bagsædet).

De er OK, i det der er fodstøtter til barnet og sædet giver mere benplads.
Nemme at betjene.
Der er dog ikke noget sidestøtte, men VW laver en sidestøtte som man sætte
fast i stængerne til nakkestøtten.

Du skal skifte hele sædebunden og betrækket, men de er lige til at knappe på
beslagene.
Som reservedele vel det nok blive økonomiskt uoverskueligt jeg gætter på en
6-8000 kr.

Måske kan man finde et sæt sæder på e-bay eller ved en ophugger f.eks
www.r-a-r.de

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Kristian Knudsen