Benzinfyr - monter selv?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-11-03 12:22

Benzinfyr er frygtelig dyrt hvis man vil købe det i DK og have det monteret
(cirkus 10.000) - men jeg har overvejet at hente et ved padel.dk f.eks til
lidt godt 5k.
Men så kommer spørgsmålet er det noget man selv kan montere?
Jeg tænker sådan mere i retning af beslag til at sætte det fast. Er det
noget man skal custom fremstille til de forskellige biler eller er der en
stnd beslag eller lignende der kan bruges?
Ydermere hvad med benzin tilførsel? - jeg kunne forstå efter lidt læsning på
nettet man bør ikke tage det fra den eksisterende benzin pumpe, men man bør
sætte et seperat "sugerør" i - er det noget menig mand i det hele taget kan
slippe heldigt afsted fra? :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-11-03 14:10

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc33b65$0$70004$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Benzinfyr er frygtelig dyrt hvis man vil købe det i DK og have det
monteret
> (cirkus 10.000) - men jeg har overvejet at hente et ved padel.dk f.eks til
> lidt godt 5k.

De montere for svjh 2.400 kr.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-11-03 14:20

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> "Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
> meddelelse news:3fc33b65$0$70004$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> monteret
>

> De montere for svjh 2.400 kr.

Min nærighed forbyder mig at give 2400 for noget jeg selv kunne lave ;)
Så egentlig derfor ville jeg hellere spilde en weekend på det hvis det nu
var en overkommelig opgave..

Fra : ENN

Dato : 25-11-03 15:49

Hvis du er en dygtig mekaniker kan du lave det og er du ellers en god
håndværker med forstand på biler og strøm kan du også.

Det er jo svært sådan at svare på om DU kan det afhænger jo af hvad dine
forudsætninger er.

Jeg har monteret flere fyr og vil betegne det som middelsvært og jeg kan
ellers lave det meste på biler.

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc356f5$0$69921$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...