Polish af bil - en gang til ?
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 17:48

Har givet bilen en gang polish idag - er dog ikke tilfreds med resultatet
(var maaske lige hurtig nok, da jeg havde travlt)... hvad goer man saa - kan
man give den en tur mere i naeste weekend (efter alm. vask) ?? - eller skal
man vente en maanedstid (flere vaske) ??
pft

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 18:09

"Michael" <ambelgienAThotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> man vente en maanedstid (flere vaske) ??

Gi du den bare en omgang næste uge.

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 18:30

"Olesen" wrote in message >

> Gi du den bare en omgang næste uge.

Det vil jeg saa goere ...

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 18:30

> [...]
skal
> man vente en maanedstid (flere vaske) ??

Var det UltraGlozz eller Sonax?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 18:35

"Tom" wrote in message >

> Var det UltraGlozz eller Sonax?

nops - hedder "johnson protect metal" ... var hvad de havde hos "den
lokale"..

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-11-03 18:52

On Sun, 23 Nov 2003 18:35:24 +0100, "Michael"
<ambelgienAThotmail.invalid> wrote:

>nops - hedder "johnson protect metal" ... var hvad de havde hos "den
>lokale"..

Dey skal jo være Sonax

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 19:01

"Mogens Knudsen" >

> Dey skal jo være Sonax

jo, ja - men det er ikke hvad jeg kan faa fat i her.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-11-03 19:07

On Sun, 23 Nov 2003 19:00:46 +0100, "Michael"
<ambelgienAThotmail.invalid> wrote:

>jo, ja - men det er ikke hvad jeg kan faa fat i her.

Du kører blot forbi den lokale VW eller Skoda forhandler.
Dé har den rette Sonax autovoks for dig.

/Mogens

Fra : Holten

Dato : 23-11-03 21:29

> Dey skal jo være Sonax

Eller Ultraglozz endnu bedre )

MVH

Holten

Fra : Henrik

Dato : 24-11-03 00:22

"Mogens Knudsen" skrev i en meddelelse
> Dey skal jo være Sonax

Der findes andre produkter der er ligeså gode .. måske endda bedre

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-11-03 07:51

On Mon, 24 Nov 2003 00:21:43 +0100, "Henrik"
<hallo_derude@hotmail.comXX> wrote:

>Der findes andre produkter der er ligeså gode .. måske endda bedre

Ja da - det var en joke kva snakken i denne NG

/Mogens

Fra : Soren Pedersen

Dato : 23-11-03 22:09

Dit problem er nok temperaturen og fugtigheden udenfor lige nu. Der er ikke
varmt nok til at polishen kan tørre ordentlig. Den skal ihvertfald have lang
tid.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)