Tilbage igen og med mange nye biloplevelse~
Fra : Brizz

Dato : 23-11-03 13:48

Ja så fik han sq internet igen. efter 10 mdr uden så kom dagen endelig hvor
man så kunne komme til at dele oplevelser om sit kæreste eje... Bilen.
For dem der ikke er helt med. Jeg tog turen over på den anden side af broen
og fandt mig en lejlighed ( så jeg kunne få en bilig bil) En Passat fra '98.
1.9 TDI som hurtigt blev chiptunet. Siden 1 fedbruar er det så blevet til
35000km som jeg må sige at den har klaret godt. Den kører langt på literet
( 17 km/l) ved 120 km/t så jeg klager ikke. og dieseln er jo billig i disse
tider.
Så nu er jeg klar igen. til at rage til mig af gode råd og ideér.

Mvh Brian Søgaard

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 15:23

"Brizz" <snotskovl@spoergmigomden.com> skrev i en meddelelse
> [...]
disse
> tider.
> Så nu er jeg klar igen. til at rage til mig af gode råd og ideér.

Øh..du flyttede selvklart ikke primært pga. en Passat 1.9 ????

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 15:55

> Øh..du flyttede selvklart ikke primært pga. en Passat 1.9 ????

tror også hvis JEG skulle flytte til udlandet, at jeg ville findet noget
mere spændende end en folkevogn drevet af et oliefyr

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-11-03 16:03

> tror også hvis JEG skulle flytte til udlandet, at jeg ville findet noget
> mere spændende end en folkevogn drevet af et oliefyr

En Mondeo med oliefyr måske?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 16:17

> En Mondeo med oliefyr måske?

næh en brugt ferrari eller lambo. I tyskland er de rent faktisk til at
betale for alm godtfolk hvis man vil det

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 16:26

> næh en brugt ferrari eller lambo. I tyskland er de rent faktisk til at
> betale for alm godtfolk hvis man vil det

gimme a break...jeg kunne nøjes med en Cougar V6 eks.
men en Ferrari ? No way...den er jo direkte ubekvem
i byen..

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 16:32

> gimme a break...jeg kunne nøjes med en Cougar V6 eks.
> men en Ferrari ? No way...den er jo direkte ubekvem
> i byen..

øv jeg har stadig min første tur i en ferrari til gode. Men ved næste
bilmesse må jeg helle komme med en tur.

Fra : Brizz

Dato : 23-11-03 16:48

> Øh..du flyttede selvklart ikke primært pga. en Passat 1.9 ????

Nej men den var billig også er den økonomisk at køre i. En dag der kommer
flere penge på kontoen bliver det også noget mere spændende at køre i men
dog stadig diesel med mit kørsels forbrug.

Mvh Brian

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 17:18

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Nej men den var billig også er den økonomisk at køre i. En dag der kommer
> flere penge på kontoen bliver det også noget mere spændende at køre i men
> dog stadig diesel med mit kørsels forbrug.

Okay.

Hvad ville samme vogn koste i DK eks. ?

Fra : Brizz

Dato : 23-11-03 17:37

> Okay.
>
> Hvad ville samme vogn koste i DK eks. ?

Tja har set lidt omkring og den ligger på mellem 170 og 210 for samme model
og udstyr.
Jeg gav 85 og det er DKR.

Mvh Brian

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 23-11-03 15:27

Brizz wrote:

> Så nu er jeg klar igen. til at rage til mig af gode råd og ideér.

Jamen velkommen "hjem"...

--
Hygge..
Thomas