/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Bosch support
Fra : Dejan


Dato : 23-11-03 00:51

Hej,
Bare en lille historie jeg gerne vil fortælle:
jeg har i flere omgange spurgt efter en brugsanvisning til Eberspacher
benzinfyr her i NG. Da jeg fik at vide at det var Bosch der solgte disse
dimser i DK, sendte jeg en kort email til Boschs "autodivision" hvor jeg
nævnte denne brugsanvisning og spurgte hvor den evt. kunne downloades. Jeg
forventede selvfølgelig ikke noget svar (de er jo i dette tilfælde ikke
forpligtet til at yde nogen som helst support.). Men 2 dage efter fik jeg et
alm. brev fra Bosch, med en venlig hilsen og en dejlig brugsanvisning i. Det
mest overraskende er, at jeg i min henvendelse kun har opgivet mit navn og
efternavn samt bynavn (hverken adresse eller tlf. nr.). Dvs. for Bosch var
det ikke nogen problem at slå mit navn op i Kraks vejviser, finde min adr.,
finde den ønskede vejledning og sende den til mig - en lille kunde med et
gammelt benzinfyr i bilen. Det er sgu support der vil noget.

Mvh. Dejan



 
 
Anders Møller (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Anders Møller


Dato : 26-11-03 21:57


"Dejan" <dejan@tele2adsl.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
news:eDSvb.7760$4U1.101@news.get2net.dk...

> Hej,
> Bare en lille historie jeg gerne vil fortælle:

Det er ikke usædvanlig support fra Bosch side. Jeg købte for et par år siden
i England, et brugt navigationsanlæg til min Punto. Der fulgte ikke
brugsvejledning med, men det sendte Bosch også liiige til mig. De fik godt
nok min adresse, men alligevel.. :)


--
Anders Møller
Uno Turbo I.E



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408695
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste