Min næste bil ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 00:01

http://makeashorterlink.com/?D2EA12D96
Den kan købes på afbetaling for 32.828,00 euro pr. måned.
Kontantpris 2.761.000,00 euro.
For en 15 år gammel Mercedes der har fået en masse tæv

Man skal da godt nok have en ret god måneds løn, for at kunne betale det
månedlige afdrag.
Og hvad er afgiften på sådan én, og hvad kører den på literen ?

Nå jeg må nok hellere gå i seng nu

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Chr. L.

Dato : 23-11-03 00:31

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> månedlige afdrag.
> Og hvad er afgiften på sådan én, og hvad kører den på literen ?

billigere version:

http://www01.exoto.com/Collectibles/index.asp?display=RacingLegends/SauberC9/Menu.asp

Chr.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 00:39

"Chr. L." <chrisl@ASKFORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse

> billigere version:

http://www01.exoto.com/Collectibles/index.asp?display=RacingLegends/SauberC9/Menu.asp

Der kan jeg sq ik' være i (det ka' jeg sikkert heller ikke i den anden
Men ellers en pæn model, passer den pris der står på siden ?
189 $ for sådan én, er da ikke så meget.