Rygende Ford?
Fra : Michael

Dato : 22-11-03 11:47

Hvorfor ryger og stinker Ford Eslort altid når de starter op??
Gælder det også andre modeller af Ford??

--
Venlig Hilsen
Michael

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-11-03 11:56

Michael <winstar@2Z685webspeed.dk> (slet 2Z685) skrev :

>Hvorfor ryger og stinker Ford Eslort altid når de starter op??
>Gælder det også andre modeller af Ford??

Det gælder alle biler med slidte motorer - ikke kun med fabrikatet
Ford stemplet på registreringsattesten.

Fra : Michael

Dato : 22-11-03 12:05

jan@stevns.net skrev:

>Det gælder alle biler med slidte motorer - ikke kun med fabrikatet
>Ford stemplet på registreringsattesten.
>

>--
>jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
>Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Der er tale om naboens Ford Eslort fra 2000. Jeg har nu også tit
holdt bag dem ved lyskryds, føj for en stank
Godt man ik har eller kommer til at eje Ford!!
--
Venlig Hilsen
Michael

Fra : Roberto Saldo

Dato : 22-11-03 12:13

Michael (slet JBMTN) wrote:

> Der er tale om naboens Ford Eslort fra 2000. Jeg har nu også tit
> holdt bag dem ved lyskryds, føj for en stank
> Godt man ik har eller kommer til at eje Ford!!

Så nu ikke så harm!

Jeg tror alle biler lugter ved koldtart, selv dem med kat, den er jo
ikke 1000 grader varm lige fra start af.

Mvh
Roberto

Fra : Beffer

Dato : 22-11-03 13:51

Hejsa

Knap nok stemplet. Men man snakker jo ikke om når en mercer eller peogeut
ryger og lugter af olie. Mine 2 forder lugter ikke af olie og skal ikke
efterfyldes på 10000 km.

Hygge
Brian

Ford Sierra 2.0i CLX 1993
Ford Sierra 1.6 CL 1985

Fra : Olesen

Dato : 22-11-03 17:58

"Michael (slet JBMTN)" <winstar@JBMTNwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Godt man ik har eller kommer til at eje Ford!!

Jeg ser det, som om der er 2 muligheder:

1) Du vil pissegerne ha' en Ford, da mærket
eet eller andet sted har påvirket dig, så du
faktisk går og overvejer, om du nu også
har råd til den model, du inderst inde sværmer for.

2) Du er begyndende naiv, siden du mener,
de nyeste Mondeo, Focus, Fiesta OG så videre
lider af samme 'røgudvikling', som de Ford-biler
du har observeret, og som måske er tæt
på deres 15. 20. år.

Henry velsigne dig *S*

Fra : Michael

Dato : 22-11-03 20:26

--
Ta cyklen og kør lidt ud
Venlig Hilsen

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 09:12

"Michael (slet MSZJ8)" <winstar@MSZJ8webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Ta cyklen og kør lidt ud
> Venlig Hilsen
> Michael

Ouch !!

Den gjorde OGSÅ ondt..hehe

Fra : Jan Riber

Dato : 23-11-03 02:10

"Olesen" skrev i en meddelelse

> 1) Du vil pissegerne ha' en Ford, da mærket
> eet eller andet sted har påvirket dig, så du
> faktisk går og overvejer, om du nu også
> har råd til den model, du inderst inde sværmer for.

En begyndende kvalme breder sig i mit indre.
Lad mig få Fransk, Frækt og Forførende...

> 2) Du er begyndende naiv, siden du mener,
> de nyeste Mondeo, Focus, Fiesta OG så videre
> lider af samme 'røgudvikling', som de Ford-biler
> du har observeret, og som måske er tæt
> på deres 15. 20. år.

Ak ja... Endnu en hjernevasket Ford-elsker

> Henry velsigne dig *S*

Ja, og må han hvile i fred )

--
venlig hilsen Jan
Peugeot 405 1,9 GTXdt

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 03:01

"Jan Riber" <jari@FJERNoncable.dk> skrev

> Ja, og må han hvile i fred )

Lige som Adam?

Mvh.

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 09:13

> "Jan Riber" <jari@FJERNoncable.dk> skrev

> Lige som Adam?

Han havde jo Eva, men hvem hyggede
Henry sig med ?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 09:34

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev

> Han havde jo Eva, men hvem hyggede
> Henry sig med ?

Hmm. det ved jeg ikke, men du kender måske ikke Adam Opel? ;-P

Mvh.

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 09:50

> Hmm. det ved jeg ikke, men du kender måske ikke Adam Opel? ;-P

Efter større investigering, har jeg lige fundet ud af,
at Henry blev gift med Clara Bryant i 1888.

Adam døde 7 år efter.

Fra : HC

Dato : 23-11-03 12:00

> Han havde jo Eva, men hvem hyggede
> Henry sig med ?

Adam fik jo misdannede børn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 13:53

"HC" <h@ns.dk> skrev

> Adam fik jo misdannede børn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hmm, jeg så et foto af 5 af hans sønner, ingen af dem så misdannede ud,
har du et link?

Mvh.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-11-03 15:16

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en
meddelelse

> Hmm, jeg så et foto af 5 af hans sønner, ingen af dem så
> misdannede ud, har du et link?

Jeg har også læst en artikel for et par år siden, hvor der var et billede af
de 5, de stod ved siden af en hjemme lavet cykel til 5 personer (hvad hedder
sådan en svend, det er jo ikke en tandem når der er plads til 5, men måske
den hedder en femdem .
Og der så de allesammen også sunde og raske ud.

Per --Ford Sierra 1,6 1987--
www.perbeer.ninja.dk eller
http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-11-03 15:22

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev

> [...]
måske
> den hedder en femdem .
> Og der så de allesammen også sunde og raske ud.

Det var netop det billede jeg så.

Da cyklen var fremstillet af Adam Opel, og sønnerne ligeså, kunne vi vel
kalde den for en Opel med en 10 benet rugbrødsmotor.

Mvh.

Mvh.

Fra : Olesen

Dato : 23-11-03 15:22

> Hmm, jeg så et foto af 5 af hans sønner, ingen af dem så misdannede ud,
> har du et link?

De blev bedt om at sidde og se mest normale
ud hos fotografen...de hvade mig bekendt
hverken arme eller ben, så billedet
er tidlig fotomanipulation.