ducati 500 desmo
Fra : Allan

Dato : 16-04-01 13:36

Hejsa
En af mine venner er ejer af en Ducati 500 desmo fra 1977, han har desværre
lidt svært ved at finde reservedele til den, så jeg havde lovet ham at høre
om der var nogen af jer der ved hvor man skaffer stumper til sådan en
fætter.
mvh
Allan RD 350

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-04-01 21:47

Allan <abn@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bepcl$hin$1@eising.k-net.dk...
> [...]
høre
> om der var nogen af jer der ved hvor man skaffer stumper til sådan en

Prøv igennem Ducati-klubben

Jesper
CX500

Fra : Armand

Dato : 17-04-01 21:13

Allan <abn@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bepcl$hin$1@eising.k-net.dk...

> En af mine venner er ejer af en Ducati 500 desmo fra 1977,

Blot lige en detalje:
Det er rigtigt at 500'er ("Super Sport"?) -desmo'en er tilbage fra
slutningen af 70'erne; men er modellen nu ikke en fra den serie der blev
taget hjem i midt / slutningen af 80'erne??

--
Armand.

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 20-04-01 15:24