De fleste motor firmaer har en rørrenser en slags flaskerenser de kan stikke
ind i røret.Men problemet plejer at sidde i oliekøleren ,den får jo normalt
kølevandet først.Rens den med rørrenseren og så tror jeg det kører.
Mvh Bent.
"Per Pedersen" <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc283fe$0$95095$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej !
>
> Jeg har en Perkins T6-354.4M 6 Cylinder Diesel Motor med lukket
kølesystem.
>
> I perioder kan motor temperaturen stige til 90 gr. har så skilt
varmeveksler
> ad (åbnet i forrest ende) og kan se nogle ujævnheder i rørene det er måske
> kalkaflejrerining hvordan kan jeg nemmest får dem væk når jeg ikke kan få
> åbnet den anden ende af varmeveksleren da de 3 bolte er ruste fast og kan
så
> ikke få elementet ud.
>
> Måske eddikesyre men går det ikke ud over impeller og gummislanger.
>
> Mvh. Per
>
>
www.ma-ry.dk
>
>
>
> ---
> Outgoing mail is certified Virus Free.
> Checked by AVG anti-virus system (
http://www.grisoft.com).
> Version: 6.0.543 / Virus Database: 337 - Release Date: 21-11-03
>
>
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (
http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.544 / Virus Database: 338 - Release Date: 25-11-2003