HUSK : En motorcykel fødes på Discovery Fr~
Fra : k

Dato : 21-11-03 17:08

Go' Weekend

--

Kramme Inc.

Fra : JBM

Dato : 21-11-03 23:48

"k" <potz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fbe3848$0$27321$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Go' Weekend
>
> --
>
> Kramme Inc.

Husk også man - fre kl. 19 i næste uge på samme kanal, hvor det gælder
restaureringen af en Triumph Bonneville fra 1970.

/Jan

Fra : jesper

Dato : 24-11-03 18:03

> Husk også man - fre kl. 19 i næste uge på samme kanal, hvor det gælder
> restaureringen af en Triumph Bonneville fra 1970.
>
> /Jan

Jeg vil nu hellere se ham restaurere en ældre japser... f-eks. en Honda CB400f

Mvh
Jesper
(Der har et vinterprojekt i form af en dejlig CB400f stående

Fra : Armand

Dato : 25-11-03 11:20

"jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil nu hellere se ham restaurere en ældre japser... f-eks. en Honda
CB400f

De har aalt for mange dele til at kunne bruges i slige ½-times udseldelser!
HD'en er perfekt derved at der ingen tvivl er om hvilke motorkomponenter der
er hvilke - Qua seperat gearkasse og seperate cylindre, og Bonneville'n er
kun en anelse mere kompliceret end dét!

Faktisk er lige netop de gamle Honda/4, qua brug af primærkæde og deraf
følgende mellem-aksel, betragteligt mere komplicerede end selv nutidens
højtydende motorkonstruktioner

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-11-03 19:38

I news: ee4a8754.0311240903.6a98919e@posting.google.com,
skrev jesper <tiper@tiscali.dk>

> Jeg vil nu hellere se ham restaurere en ældre japser... f-eks. en
> Honda CB400f

Hæ, og allerhelst ville jeg se ham bruge noget mere tid på at gøre modellen
"rigtig færdig", nu han er i gang. Værktøj og værksted mangler intet, og så
springer han over og gir sig i dag til at fedte med en pensel! Det fatter
jeg ikke en døjt af. Ja, jeg føler mig ligefrem lidt snydt, men det har nok
også noget at gøre med at udsendelsen ikke giver een det man helst vil: En
"helaftensforestilling" hvor man "så alt"

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _