Garmin og tilslutning til bærbar PC
Fra : Vincent Groes

Dato : 20-11-03 00:38

Jeg har netop købt en Garmin håndholdt og samtidig købt "Det levende
søkort". Nu vil jeg imidlertid gerne have disse til at "tale" sammen. Jeg
ved at der eksisterer et stik, men hvordan ser det ud og hvor kan jeg få det
??
Hilsen
Vincent

Fra : Jens

Dato : 20-11-03 08:31

> [...]
> ved at der eksisterer et stik, men hvordan ser det ud og hvor kan jeg få

Tjek http://pfranc.com/cgi-bin/pub/c_dk?pid=eCombo. Har selv handlet med Ole
P, - kvaliteten er ok, og prisen væsentligt lavere end orginal Garmin.

Jens

Fra : Guran

Dato : 20-11-03 18:15

Här har jag köpt min

http://www.clover.se/

Rgds
Guran

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 21-11-03 19:41

Hvilken model er det ?? Afhængig af forhandler/model kan det være du
allerede har det. Jeg købte en venture hos Topdane og der fulgte det med ...

Bjarke

Fra : Per - LM 22

Dato : 22-11-03 11:39

Når du skriver "tale" sammen så er der flere måder de kan (og ikke kan)
kommunikere. Du kan få Det Levende Søkort(DLS) til at vise dig hvor du er
som en prik på kortet når du tilslutter din Garmin. Men du kan ikke
downloade søkortene til Garmin'en. Til det formål skal du købe BlueChart
søkortene. BlueChart kan også planlægge ruter og gemme dem på Garmin'en.

Waypoints og track kan gå begge veje når du bruger BlueChart, jeg ved ikke
om DLS understøtter det.

Ledningen (hvis den da ikke fulgte med?) kan du købe hos din Garmin
forhandler eller du kan prøve at lave en selv vha. et P-Plug
(http://pfranc.com/cgi-bin/pub/c_dk?pid=eCombo).

Der fulgte kabel med til min GPSmap 76. Jeg har lavet et 12v kabel med et
P-Plug, men du skal synes det er sjovt for der er kun ca. 100,- at spare.

/Per