Kawasaki Is Back - Again!
Fra : Ninja Rider

Dato : 18-11-03 20:00

Hejsa

Jeg fandt lige en artikkel på DBA:
---------------------------
Shiiiit - holy shiiiiit!
[18-11-2003]

Goodbye! Sådan siger Kawasaki´s nye ZX-10R til Yamaha´s nye R1´er - den
med de 182 hk. Kawasaki´s officielle fabriksdata, som redaktionen netop
er kommet i besiddelse af, afslører nemlig, at den grønneste maskine af
de to yder 175 hk uden RAM (altså uden tvangsfodring med kølig farvind)
og helt imponerende 184 hk med RAM. Det bringer vægt/kraft-forholdet ned
på 1:1,08 - eller mere populært: 0,923913 kg per hestekraft!

--------------------------

<http://www.dba.dk/asp/redaktionelt/redirectTilDetail.asp?Query=Indtast+et+s%F8geord&Sogning=&ArtikelId=26688&ConstSektionId=8&NyhedsKategoriId=82&SekItem=82>

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-636R Ninja 2003
Den er da nogetsløv i forhold til!

Fra : Brian Laursen

Dato : 18-11-03 20:12

Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og helt imponerende 184 hk med RAM. Det bringer vægt/kraft-forholdet ned
> på 1:1,08 - eller mere populært: 0,923913 kg per hestekraft!

Baaah Knallert. Den rimmer bullerbassen nemt. Jeg stiller gerne op til en
udfordring, hvis nogen har det der skal til.
Var der nogen der sagde brian?????

--
Virtually Yours

Life of Brian aka Brian Wendelbo Laursen

yzf Thunderace

Fra : Msp

Dato : 19-11-03 01:16

> [...]
> og helt imponerende 184 hk med RAM. Det bringer vægt/kraft-forholdet ned
> på 1:1,08 - eller mere populært: 0,923913 kg per hestekraft!

Hva' så. betyder det 0-100 inden koblingen er sluppet helt??

Mogens

Fra : Armand

Dato : 19-11-03 16:59

"Msp" <mogens@s-pedersen.tandløsdk> skrev i en meddelelse

vægt/kraft-forholdet ned

> Hva' så. betyder det 0-100 inden koblingen er sluppet helt??

Betyder snarere at 0-100 er en uvæsentlig detalje, som næsten overgås af
MZ'ere m.fl :-/

Første år der var en R1 til stede ved Mostens race, frygtede alle at nu var
det ovre med muligheder for at være først over stregen - men den havde sine
problemer med at holde forhjulet nede, og blev derfor alligevel overgået af
en stor del af Feltet

--
Armand.

Fra : BoS.

Dato : 19-11-03 09:40

Ninja Rider wrote:
> ned på 1:1,08 - eller mere populært: 0,923913 kg per hestekraft!

fut: dk.fritid.knallert

--
Bo S

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 19-11-03 12:31

"BoS." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> fut: dk.fritid.knallert
>
> --
> Bo S
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sidst jeg hørte til Yamaha's R1 var der 180 eller 182 Hk til 175 kg
maskine.. så den er da også nede på under 1:1

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen

Fra : inspectorclousseu

Dato : 20-11-03 16:35

Til Brian Laursen

Din Thunderace med stock 145 hypper har ikke en chance mod den nye
kawa/yammer med mindre det er et fjols den kører den.

Hvad du vejer ved jeg ikke men din ace vejer stock noget omkring 200 kg
og med en lille og let fyr på den anden, så er han bare væk.

Mvh, Bo
Suzuki GSX1300R Hayabusa

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Laursen

Dato : 20-11-03 19:27

"inspectorclousseu" <inspectorclousseu.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad du vejer ved jeg ikke men din ace vejer stock noget omkring 200 kg
> og med en lille og let fyr på den anden, så er han bare væk.

No shit sherlock. <kandu>. vejen til hurtiger mc´er????

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 20-11-03 19:35

Brian Laursen wrote:
> "inspectorclousseu" <inspectorclousseu.news@kandu.dk> skrev i en
> meddelelse news:3fbce03d$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> No shit sherlock. <kandu>. vejen til hurtiger mc´er????

*lol*
--
Best regards Rune (bandit600RR)
www.Bandit600RR.frac.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-11-03 22:07

Brian Laursen wrote:
> No shit sherlock. <kandu>. vejen til hurtiger mc´er????

Det ville være så herligt hvis kandu bare gad gå væk... men det gør
de ikke, godnat og sov godt.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-11-03 22:08

inspectorclousseu wrote:
> Til Brian Laursen

Du bedes venligst følge tråden, quote så man ved hvad du svarer på,
og sende private beskeder via email ..

Læs http://usenet.dk og forstå.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Kim Hansen

Dato : 23-11-03 14:24

> Du bedes venligst følge tråden, quote så man ved hvad du svarer på,
> og sende private beskeder via email ..

Når du nu er så skrap til "usernet reglerne" gider du så forklare hvorfor
din "moderering" ikke blev sendt som e-mail ? for den har da om noget intet
at gøre i tråden!!

Kim

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-11-03 22:20

inspectorclousseu wrote:

> http://www.kandu.dk/

"Vejen til killfilteret"...
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-11-03 14:30

"Kim Hansen" <futtown@hotmail.com> writes:

> Når du nu er så skrap til "usernet reglerne" gider du så forklare hvorfor
> din "moderering" ikke blev sendt som e-mail ? for den har da om noget intet
> at gøre i tråden!!

Det er almindeligt accepteret at sende den slags vejledninger til
gruppen (evt. med FUT til dk.admin.netikette) for at andre også kan få
glæde af dem. Du vil sikkert blive overrasket over hvor mange lurkere
der findes i en gruppe som denne, og som så måske også lærer noget
nyt.

Vil du vide mere om vejledninger i dk-hierarkiet, så kig forbi
<http://www.usenet.dk/netikette/vejledninger.html>.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 15:01

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> [...]
> nyt.
>
> Vil du vide mere om vejledninger i dk-hierarkiet, så kig forbi

Hvis de er "lurkere" er det jo begrænset hvor meget de har brug for
reglerne.

Jeg kan godt forstå Kim Hansen, han føler garanteret ligesom jeg, at der
sq er for mange wannabe-IT-poltimænd, som bare venter på en eller anden
de kan irettesætte, og gerne offentligt. (Hvis du ikke har det på den
måde, Kim Hansen, så er dette skriv bare for min egen regning

Det er i orden at man i forbindelse med et svar på et spørgsmål, lige
gør opmærksom på regelbruddet, men at poste en irettesættelse som det
eneste budskab, det er da lidt småligt. Det er næsten (kun næsten
som de mennesker der kører rundt i trafikken med en finger parat på
hornet, i højeste alarmberedskab, hvis nu de kunne være heldige at
spotte den mindste fejl begået et eller andet sted af en eller anden
stakkels trafikant.

mvh
Kenneth S

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-11-03 15:10

"Kenneth Sørensen" <Kenneth(snabela)krumling(punktum)dk> writes:
> Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote...

> Hvis de er "lurkere" er det jo begrænset hvor meget de har brug for
> reglerne.

Jeg startede selv på usenet som lurker, og begyndte først selv at
skrive efter jeg havde læst med i et par grupper i ca. et halvt år. I
det halve år lærte jeg da også en masse om hvordan usenet fungerer.

> Det er i orden at man i forbindelse med et svar på et spørgsmål, lige
> gør opmærksom på regelbruddet, men at poste en irettesættelse som det
> eneste budskab, det er da lidt småligt.

Ja, enig. Det mener jeg dog heller ikke at der på nogen måde lægges op
til i vejledningen om vejledninger på
<http://www.usenet.dk/netikette/vejledninger.html>.

Hans var så vidt jeg kunne se irriteret over Kandu, og deres måde at
præsentere usenet på. Han kunne have fremført sin harme på en pænere
måde, men det gjorde han altså ikke. Jeg kan godt forstå at han er sur
på Kandu. Jeg har dog - i modsætning til Hans, som har gjort en stor
indsats for at banke fornuft ind i hovedet på Kandufolkene. Desværre
uden større held - blot puttet alt hvad der kommer fra kandu.dk i
killfilteret.

Kandu opererer med pointsystemer for svar man modtager og andre
fjollede ting, som ofte fører til enormt tåbelige usenetindlæg.

I øvrigt er vi (igen) off-topic. Jeg sætter FUT (opfølgning) til
news:dk.admin.netikette, hvor denne debat er on-topic. Det betyder at
svar bringes i den gruppe.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*