Er der slet ingen???
Fra : OK

Dato : 15-11-03 19:42

Der kan fortælle mig, hvad det her er for en kabinebåd. Billeder i dk.binaer

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-11-03 21:13

"OK" <lysthaab@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der kan fortælle mig, hvad det her er for en kabinebåd. Billeder i
dk.binaer

Følg dette link :news:3fb686be$0$70015$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

MArtin

Fra : OK

Dato : 16-11-03 01:00

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> wrote in message

> "OK" <lysthaab@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

K.N

Fra : Kurt Becher

Dato : 16-11-03 09:11

> Følg dette link
> :news:3fb686be$0$70015$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> MArtin

Hejsa

Det var da en grovgo' ide at linke til filen! Jeg gider personligt ikke at
rode rundt mellem skidt og skrammel på dk.binaer for at finde et billede, og
opgiver derfor på forhånd alle de tråde, der henviser dertil. Samme grund
til at jeg ikke abonnerer på den!

Måske det bare er mig, der er dårlig til at søge, men jeg plejer eller nok
at finde det, jeg leder efter!

TAK!

MVH

Fra : Fly

Dato : 21-11-03 00:12

Hejsa
Det var da en grovgo' ide at linke til filen!(KLIP)
Hejsa!

Du kan da bare starte din browser og i adressefeltet klistre linket ind, som
er opgivet flere steder:

Det virker næsten hver gang her hos mig

--
-Fly
doktor_flyMONKEY@hotmail.com

Fra : CK

Dato : 18-11-03 12:46

"OK" <lysthaab@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der kan fortælle mig, hvad det her er for en kabinebåd. Billeder i
dk.binaer

> Dette er blot en prøve på om jeg er kommet på igen.
CK