Transport af MC i DE
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-11-03 22:48

Mindes forespørgsel om prof transport af MC.
På en af de tyske mc-nyhedsgrupper anbefales nedenstående til transport:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2442110689&category=9958
Indenfor DE 149 euro, udenfor efter aftale.

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183 _

Fra : Per-Ove Kristensen

Dato : 17-11-03 20:35

Jeg har undersøgt fragt priser da jeg vil prøve at købe en VFR i Tyskland.
Fra ca. München og til Fragtmandshallen i Glostrup ca. 2.400,00 incl moms
med DFDS. DFDS lader en agent hente cyklen i De lokalt, derefter går den med
en vogn herhjem. Du kan ikke forsikre fragten med DFDS. Andre jeg spurgte på
pris ville have ca. 5.000 kr.

Held og lykke.

Per-Ove Kristensen

Fra : Sachmann

Dato : 19-11-03 23:39

Hej

Jeg kender en forhandler/transportør, der tager kr. 2.000,- + moms for
transport
fra München området til Fyn. Men kun når han selv skal hente MC'er og har
plads.

mhv.
Bent