> Den dér er et klasse-eksempel på at det sete afhænger af øjet der ser:
> Mine smede-øjne så kun at han trak en tyndplade omkring bagenden på en
> eksisterende tank, således at han opnåede en simpel kegleformet
forlængelse,
> og jeg er end ikke sikker på andet end at forlængelsen kun er en hul skal
og
> at det stadig er den oprindelige tank indenunder der i praksis er
køretøjets
> brændstofbeholder:-/
> Endvidere overlod han jo alt spartelarbejdet til maleren!
Hmmmm, det lyder som den første Custom shop man fulgte... og det
bekræfter du ved at spørge om Jesse James var far eller Søn :) da Jesse
James far ikke var der, og han kun havde 2 små børn i 40cm højde eller
deromkring :) eller hva de nu er på den alder.
> Men alligevel sjovt at se hvorledes at han nærmest hutlede sig igennem
sine
> design-ideer for alligevel at ende med et komplet produkt!
Ja det første sted var nu ik liiiige det sted man ville lægge pengende
hvis man skulle vælge mellem de 2 steder de vidste (var der flere end de 2
den dag ???)
> Jeg kender hverken manden (er Jesse James faderen eller sønnen?), eller
> firmaet; men i mine øjne lignede det mest af alt at en søn solede sig i
> faderens navn/arbejde og blot var dén det var lykkes at få et kamerahold
på
> sig - Nogle af kontroverserne imellem far og søn pillede glorien lidt af
den
> der ellers skulle være hovedpersonen :-/
Hæ, ja de blev sku noget knotten da de opdagde at han havde monterede
bagskærmen, og så mente at han roligt kunne tillade sig at komme for sent
næste dag.
> 45 arbejdsdage om at lave sådan en model, vidner også om prislejet for de
> der vælger at købe sig til sådant costumizing
De startede jo heller ikke helt fra bunden, dem James lavede var der ½-1
års ventetid på, og mener også hans pris lå et et langt højere prislejde :)
cool nok da der var en kunde der ville ha bygget sin maskine, han gik ind
pegede på den ene maskine og sagde den tank stil ku han godt lide, pegede på
en anden og sagde den røv var ok osv... og så bestilte og gik, og spurgte
ikke om prisen.
> Forøvrigt foruroligende at se hvor frygtløs at han svejsede løs på dén
> tank - Den må være en frisk leveret hyldevare uden bensindunste
:) Rigtige mænd er ikke bange for ild i tanken *GGG*
VH
Lars Molnit
P.S. En ting der undrede mig i den udsendelses var at skal man pumpe
jern for at køre chopper på den rigtige måde ???