Bikers4Fun - hjemmesiden er i luften:-)
Fra : Jack Jensen

Dato : 12-11-03 10:44

Hej
Prøv at tage et look.

www.Bikers4Fun.dk

Mvh
Jack
VFR750FK
Formand i Bikers4Fun
Medlem af www.vfr.dk

Fra : KubikH

Dato : 12-11-03 17:28

Ser spændende ud, med alle dine "Knapper" er døde
Mvh
Niels

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-11-03 17:39

I news: botn3g$dmi$1@news.cybercity.dk,
skrev KubikH <kallehauge@email.dk>

> "Jack Jensen" <JJ@jylland.dk> skrev i en meddelelse

> Ser spændende ud, med alle dine "Knapper" er døde

Virker fint set herfra.........
Selv "under constructionsiderne"

--
Med venlig hilsen - Arne Lorenzen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-11-03 17:53

> Ser spændende ud, med alle dine "Knapper" er døde

Frontpage-applet'en der er brugt, virker sådan ca. kun i Internet Explorer,
så hvis du bruger anden browser, så er det derfor.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Peter Hansen

Dato : 12-11-03 19:22

KubikH"> Ser spændende ud, med alle dine "Knapper" er døde

Det er java appletter, så du mangler sikkert JavaVirtualMachine fra enten
SUN eller Microsoft.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-11-03 17:53

Ser godt ud. Hils Carsten Hildebrandt. Det må være ham jeg kender, der er
vel ikke så mange af det navn

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jack Jensen

Dato : 18-11-03 12:20

Hej Henrik

Ja - det er garanteret ham du kender - en flink fyr

Mvh
Jack

Fra : anders majland

Dato : 13-11-03 13:01

"Fra parkeringspladsen ved Føtex er der mange forskellige slags
motorcyklister og motorcykler, der mødes hver tirsdag kl. 19,00 i
sommerhalvåret. "

I randers ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - Der næsten lige forbi Handest 2
gange om ugen - bruger dog afkørsel 36 istedet for 37

Fra : Moller

Dato : 13-11-03 22:48

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:bovrqu$35$1@sunsite.dk...
> "Fra parkeringspladsen ved Føtex er der mange forskellige slags
> motorcyklister og motorcykler, der mødes hver tirsdag kl. 19,00 i
> sommerhalvåret. "
>
> I randers ?

Albertslund ???

VH
Lars Molnit

Fra : anders majland

Dato : 13-11-03 23:38

> Albertslund ???

Så er mit bud nok bedre, da jeg udfra hjemmesiden kan se at de
ihvertfald ikke skal være bæltskrækkere hvis de tidligere mødtes foran
føtex i albertslund..... Nærmeste by til deres klubhus er vist hobro,
men der er afaik ikke nogen føtex. Det er der i randers og viborg ....

Fra : Carsten Nielsen (AH/~

Dato : 14-11-03 08:57

anders majland wrote:

> [...]
> føtex i albertslund..... Nærmeste by til deres klubhus er vist hobro,
> men der er afaik ikke nogen føtex. Det er der i randers og viborg ....

Hvornår er Fötex i Hobro lukket??? Ifölge "köbmandens" egen hjemmeside
ligger den da midt på gågaden, ganske som den plejer (og der er
forövrigt en ganske udmärket P-plads lige bagved):

føtex Hobro
Adelgade 39
9500 Hobro

--
/cni
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=192

Fra : anders majland

Dato : 14-11-03 10:29

> Hvornår er Fötex i Hobro lukket???

Sorry - så er jeg alligevel ikke lokal nok endnu ...

Fra : Jack Jensen

Dato : 18-11-03 12:20

> [...]
> "Fra parkeringspladsen ved Føtex er der mange forskellige slags
> motorcyklister og motorcykler, der mødes hver tirsdag kl. 19,00 i

Jouw - Det er Randers.

Mvh
Jack

Fra : Hans Erik :\) www.mc~

Dato : 16-11-03 13:42

Hej Jack og B4F!

Kanon hjemmeside, tillykke med det.
Glæder os til evt. at besé herlighederne ved lejlighed.

Mange hilsener
H@ns Erik :)
www.mcpilots.dk

Fra : Jack Jensen