dansk -> tysk
Fra : BoS.

Dato : 11-11-03 11:33

Nej. Jeg er ikke ved at hente en cykel hvem fra Tyskland.

Jeg kan sgu bare ikke lige finde ud af, hvad et baghjulsleje hedder. Det
står ikke i min Gyldendahl

Der står kun sengeleje, at leje (et bus) osv.

mvh bo

Fra : MKS - 74

Dato : 11-11-03 12:28

On Tue, 11 Nov 2003 11:33:10 +0100, "BoS." <elskak@hotmail.com> wrote:

>Jeg kan sgu bare ikke lige finde ud af, hvad et baghjulsleje hedder. Det
>står ikke i min Gyldendahl

hinteres Radlager/Radlager hinten

--
-Michael

Fra : BoS.

Dato : 11-11-03 13:37

MKS - 74 wrote:

> hinteres Radlager/Radlager hinten

Vielen dank!

mvh Bo

Fra : Armand

Dato : 11-11-03 19:44

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> skrev i en

> hinteres Radlager/Radlager hinten

Jup!
Hvis du skulle være i tvivl, så er "lager" = "leje". Bare at du ved senere
lejlighed selv kan konstruere rette leje-placering

--
Armand.

Fra : Rune Larsen

Dato : 11-11-03 23:24

Armand wrote:

> Hvis du skulle være i tvivl, så er "lager" = "leje". Bare at du ved senere
> lejlighed selv kan konstruere rette leje-placering

Orv, DET bliver et godt ord!

--
/Rune