CBR 600 F2 - Lovlig potte ??
Fra : AW på TRX

Dato : 10-11-03 21:59

Hejsa

En af mine kammerater skal til syn med sin CBR 600 årgang '92.
Men han er lidt bekymret over sin larme-potte.
Det der "Not for Road use" der står indgraveret i potten skriger måske også
lidt for meget i øjenene.
Så er der nogen i københavnsområdet der vil låne/leje/sælge billigt en potte
der kan gå gennem syn, så vil han blive glad.
Ring til ham - Christian - på 32 54 98 78 hvis nogen vil hjælpe.

Vi kender godt grydesvampe-metoden, men han vil helst have en rigtig potte
for at være helt sikker.

Allan
TRX 850 - med lovlige potter i en fredsomelig kælder.....

Fra : BoS.

Dato : 10-11-03 23:36

AW på TRX wrote:
> [...]
> en potte der kan gå gennem syn, så vil han blive glad.
> Ring til ham - Christian - på 32 54 98 78 hvis nogen vil hjælpe.

Hej

Hvad er det for en potte? Jeg har en dB killer, der måske passer ned i den.
Hvis man så helgarderer med grydesvampe, tror jeg, man kan få den til at
larme mindre end originalen...

mvh Bo

Fra : Oros

Dato : 11-11-03 00:14

AW på TRX wrote:
> [...]
> en potte der kan gå gennem syn, så vil han blive glad.
> Ring til ham - Christian - på 32 54 98 78 hvis nogen vil hjælpe.

LC Racing nede i Rønnede havde en fin sort en til at ligge sidst jeg var
derned for et par mdr. siden. (brugt - men pænere end min ;) Så har han da
den liggende til en anden gang også ;) De havde i øvrigt også en tank
liggende jeg har gået og overvejet lidt så jeg kan få de 2 deciliter
tankkapacitet tilbage jeg mangler, da jeg forleden tankede 15.80liter på min
tank med bule efter at være humpet af motorvejen og op på uno-x i glostrup!
:D (opgivet til 16liter med reserve, jeg mangler dog en god stor næve i
siden på min)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-11-03 08:23

> En af mine kammerater skal til syn med sin CBR 600 årgang '92.
> Men han er lidt bekymret over sin larme-potte.

Hej Allan

I kan da låne min. Kontakt mig på 6133-5412. Så finder vi ud af noget. Min
potte ligger i Lyngby.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : AW på TRX

Dato : 11-11-03 17:50

Hej alle

Tak for den gode respons.
Telefonnumre og øvrigt input er videregivet til min ven.

Allan

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-11-03 17:55

> Tak for den gode respons.
> Telefonnumre og øvrigt input er videregivet til min ven.

Christian har ringet, og en aftale er i stand.