Skruedag på den nye gixxer
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 09-11-03 22:21

Hej alle

I dag fik jeg smækket min nyindkøbte Remus Innovation racing-slipon på
gixxeren, og damn det lyder godt! Nu er lyden faktisk røget ned i
Ducati-lejet, dog uden at lyde som en plæneklipper! he he
Jeg måtte lave en flance med en lille rørstump, for at undgå at skære i det
eksisterende forrør. Der følger nogle billeder senere, og måske lidt lyd...
Jeg ringede forleden ned til Rallycenteret i Næstved, som forhandler disse
potter, og gutten jeg snakkede med anbefalede mig racing-modellen, da den
ikke skulle larme så hæsligt, men bare give en dyb og hul lyd... Det skal
jeg love for jeg ikke har fortrudt... Den er alle pengene værd og mht.
ydelsen, så må det lige vente til foråret, hvor jeg skal ha' proppet et
KN-filter i dyret og have den rullet... Det tegner godt det her, selvom det
nok bliver en laaaang vinter! ...skal også ha' gået den efter i alle
kroge og kanter med smørelse osv, og så er jeg lidt ude på, måske at lave
nær-/fjernlys i begge forlygter, da jeg ikke er så vildt med det enøjede
system. Der skal derfor lige forskes lidt i, hvad der findes på markedet at
lygter til sådan et kræ.

Mht. til babygixxeren, så er pladerne røget tilbage til motorkontoret, og
den står nu klar til et stort vinterservice med salg for øje. Skal bl.a.
have skiftet pakdåser i forgaflen + efterset karburering osv.

--
Psycho Cowboy
Babygixxer - nu med storebror