Badestige til båd med indfaldende hæk
Fra : Soeren Stidsholt Nie~

Dato : 07-11-03 23:52

Ohøj,
Nogen der en god løsning eller et godt fabrikat for en
bade/sikkerhedsstige til en sejlbåd med indfaldende hæk (Bianca 27, IF
- fx.)....????
Tak for svar - Søren

Fra : scanboat.com

Dato : 08-11-03 17:41

Soeren Stidsholt Nielsen wrote:
> [...]
> Nogen der en god løsning eller et godt fabrikat for en
> bade/sikkerhedsstige til en sejlbåd med indfaldende hæk (Bianca 27, IF

Brug siden af båden istedet for - det gjorde vi da vi havde N. Folkebåd.

pkc

Fra : Torben Bach

Dato : 12-11-03 12:02

Jeg har samme problem med min Amigo, så jeg løste det ved at købe en
stævnbadestige i rustfrit stål - fås i forskellige længder, og så fylder den
ikke meget, når den er stuvet af vejen.

Mvh
Torben