Hjælp til afrensning
Fra : Svend Erik Clausen

Dato : 07-11-03 20:03

Jeg har været uheldig at komme for tæt på en varm udstødning med mine
motorcykelbukser. Dette har afsat et sort mærke på udstødningen, som jeg
ikke kan få fjernet. Er der et godt råd at hente her på siden.

Mvh. SEC
Honda Shadow VT 1100

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-11-03 21:15

> Jeg har været uheldig at komme for tæt på en varm udstødning med mine
> motorcykelbukser. Dette har afsat et sort mærke på udstødningen, som
> jeg ikke kan få fjernet. Er der et godt råd at hente her på siden.

Autosol plejer fint at kunne tage sådan noget.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 08-11-03 00:14

Svend Erik Clausen <lyrskov@stofanet.dk> skrev i en
> Jeg har været uheldig at komme for tæt på en varm udstødning med mine
> motorcykelbukser. Dette har afsat et sort mærke på udstødningen, som jeg
> ikke kan få fjernet. Er der et godt råd at hente her på siden.

Ovnrens!
Følg proceduren fra sprayflasken omkring opvarmningsrækkefølgen, og den vil
tage en god del - Afslut med autosol!

--
Armand.
(der for en gangs skyld ikke kunne anbefale barberskum)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-11-03 00:24

> Armand.
> (der for en gangs skyld ikke kunne anbefale barberskum)

Har du prøvet?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 08-11-03 09:49

Martin Sørensen <mos@laxity.invalid> skrev i en

> Har du prøvet?

Dog ikke!

--
Armand.

Fra : hms

Dato : 08-11-03 14:31

Hej.

Der findes også et produkt der hedder "Glerustol".Virker ofte en anelse
bedre end Aotosol !

Det er et slibeprodukt som kan købes(billigt), hos de fleste
cykelhandlere.

m.v.h.
hms

http://www.kandu.dk/

Fra : Gert Bo thorgersen

Dato : 10-11-03 11:24

"Svend Erik Clausen" <lyrskov@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> motorcykelbukser. Dette har afsat et sort mærke på udstødningen, som jeg
> ikke kan få fjernet. Er der et godt råd at hente her på siden.

Jeg klarede det med Car Wash da jeg for nu 2 mdr. siden fik brændt 5 * 7
cm^2 af mit venstre skinneben af på det venstre udstødningsrør på min BMW
efter en væltning under drejning på en stejl vej.

Her i Thailand er det så varmt - idag 23 C ved nat/morgen og 30 igennem
dagen - at vi kun går i shorts, men efter dette uheld bruger jeg nu lange
bukser når jeg kører på snoede bjergveje.

Mvh. Gert Thorgersen