?????
Fra : nicolai nicolaisen

Dato : 06-11-03 16:20

Her forleden så jeg en knallert/mc..

Den var magen til de der honda´er alle grækere kører på..
Sådan en dame knallert med 3 gear, ligesom en Honda Dax.

Men den her jeg så, var spritny og havde stor nr. plade på og
ja, den HAVDE stor nr. plade på!!

Hvem sælger dem??
Er der nogen der har et link eller lign.??
Hvilken ccm størrelse er det???

Vh

Nicolai

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-11-03 10:41

Måske en kineser :
http://www.kazuma.dk/

Der er angiveligt en 100cc Dax kopi.

vh
Torben

Fra : Bjørn S

Dato : 07-11-03 18:22

"Torben Scheel" skrev
> Måske en kineser :
> http://www.kazuma.dk/
>
> Der er angiveligt en 100cc Dax kopi.

Det kan også være en Jincheng JC 90-6 fra www.ewalds.dk , i MC-guiden for
2002(!) står den omtalt som en motorcykel med 85,7 ccm og 6,5 hk !!
Måske er den blevet droslet/nedgraderet, nu står den ihvertfald hos Ewalds
som knallert 45 og 5 hk. Tipper det har noget med afgifter og eventuelt
markedspotensiale at gøre.

--
/Bjørn

Fra : martin

Dato : 07-11-03 12:30

> [...]
> ja, den HAVDE stor nr. plade på!!
>
> Hvem sælger dem??
> Er der nogen der har et link eller lign.??

Ja jeg tror nok dem der er her hjemme er fra jijeng eller sådan noget

MArtin

Fra : nicolai nicolaisen

Dato : 09-11-03 08:56

Hej Gyes

Tak for hjælpen, men ingen af de mc´er i har linket til
er den jeg så.

Det er en "dame" mc. Dvs med "dyb udskæring" i stel.
Ligesom en puch maxi eller lign..

Vh

Nicolai