Ghostrider 2 : Goes wild
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 06-11-03 16:03

Har i set den ???

Denne gang har han foruden sin '03 GSX-R 1000 også en ombygget Hayabusa med
499 hk !!!

Han kører som sædvanlig råddent, men hold kæft han styrer den mc !!

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Brian Laursen

Dato : 06-11-03 16:38

Peter Jakobsen wrote:
> Har i set den ???
>
> Denne gang har han foruden sin '03 GSX-R 1000 også en ombygget
> Hayabusa med 499 hk !!!
>
> Han kører som sædvanlig råddent, men hold kæft han styrer den mc !!

Hr jakobsen. Kan de ikke lige smide et link op så vi kan downe den et sted
fra ???? 499 hk. det er mange

--
Virtually Yours

Brian laursen
Yamaha YZF1000r

DMCN# 687
http://dfmc.dk/?id=155

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 06-11-03 16:51

"Brian Laursen" <Thunderace_dkFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Hr jakobsen. Kan de ikke lige smide et link op så vi kan downe den et sted
> fra ???? 499 hk. det er mange

Kan jeg sgu ikke. Jeg har hentet den på en lukket ftp-server... Men rygterne
vil vide, at den er at finde på f.eks. kazaa og den slags programmer...

Fra : freak

Dato : 06-11-03 16:52

http://www.ghostridermovie.net/

Fra : Esben Bøll

Dato : 06-11-03 16:57

Det eneste jeg lige kunne finde var hans egen hjemmeside
http://www.ghostridermovie.net/

Der ligger i det mindste et par trailers.

MVH Esben

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 06-11-03 17:17

Brian Laursen wrote:

> Hr jakobsen. Kan de ikke lige smide et link op så vi kan downe den et
> sted fra ???? 499 hk. det er mange

Den ligger på eMule der er jeg igang med at hente den, det går bare langsomt

--
Best regards Rune (bandit600R)
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-11-03 18:41

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> skrev i en meddelelse

> Den ligger på eMule der er jeg igang med at hente den, det går bare
langsomt

ed2k://|file|Ghostrider.2.Ghostrider.Goes.Wild.Dvdrip.Repack.Svcd-Xstreem.mp
g|832858852|D8EC2CB7ADCDBFEB31E4F40300484943|/

Jeg har den til 249 sources ;) så den kommer hurtigt.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-11-03 18:53

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

ed2k://|file|Ghostrider.2.Ghostrider.Goes.Wild.Dvdrip.Repack.Svcd-Xstreem.mp
> g|832858852|D8EC2CB7ADCDBFEB31E4F40300484943|/

ed2k://|file|Ghostrider.Goes.Wild.DVDRip.REPACK.SVCD-XSTREEM.SvcdPlaza.mpg|8
32858852|D8EC2CB7ADCDBFEB31E4F40300484943|/

Viser 14/437 kilder

> Jeg har den til 249 sources ;) så den kommer hurtigt.
>

> Mvh Thomas

Thomas

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-11-03 18:58

> [...]
ed2k://|file|Ghostrider.Goes.Wild.DVDRip.REPACK.SVCD-XSTREEM.SvcdPlaza.mpg|8
> 32858852|D8EC2CB7ADCDBFEB31E4F40300484943|/

Kig på checksummen. Det er samme fil, blot med et andet navn, som ved mig
viser ca. 400 sources, men jeg har også en maks på 400. Der er nok at tage
fra, og det går da også vildt stærkt (0.4 kb/s .

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-11-03 19:16

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> viser ca. 400 sources, men jeg har også en maks på 400. Der er nok at tage
> fra, og det går da også vildt stærkt (0.4 kb/s .

Check iøvrigt www.jigle.com for bedste server:
http://makeashorterlink.com/?P12826676

Mvh Thomas

Fra : martin

Dato : 07-11-03 12:27

"Rune (Bandit600R)" <rrREMOVETHIS@os.dk> wrote in message

> Den ligger på eMule der er jeg igang med at hente den, det går bare
> [...]

Det rigtige spørgsmål er vel mere:

Hvornår ligger den på Dfm.nathue ??

Martin

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 07-11-03 13:10

> Det rigtige spørgsmål er vel mere:
>
> Hvornår ligger den på Dfm.nathue ??
>
> Martin

Det må den ikke da der er nogen der har rettighederne til den...

Fra : --=STONE=--©

Dato : 07-11-03 18:41

">
> Det må den ikke da der er nogen der har rettighederne til den...

Ok... hvem er så frisk og sætter en FTP op med filmen ?? og evt. også Get
Away In Stockholm 4

--
--=STONE=--©

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-11-03 12:07

--=STONE=--© wrote:
> ">
>
> Ok... hvem er så frisk og sætter en FTP op med filmen ?? og evt. også
> Get Away In Stockholm 4

Øh hvordan sætter jeg evt. en ftp op på min egen pc?

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-11-03 20:24

Er han ikke død??? Eller dette er måske hans sidste film, lige inden han
døde??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-11-03 20:27

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Er han ikke død??? Eller dette er måske hans sidste film, lige inden han
> døde??
>
> --
> Mvh.
> Henrik
-sakse-

Hej Henrik.

Jeg mener det var ham der den franske fætter Hurtig, Pascal, der døde?
Ret mig hvis jeg tager fejl.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : vmx

Dato : 08-11-03 20:39

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er han ikke død??? Eller dette er måske hans sidste film, lige inden han
> døde??

½ år endnu... hvis han er heldig " "

Mvh
Robert

....der synes at Mr. Ghostrider, såfremt han "er" så
hamrende god som han vel er, burde køre GP, i stedet
for sindssyge udfoldelser på normale veje....

Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 20:48

Jeg aner ikke hvem han er men mon ikke at han også kører løb? Er man så
frygtløs har man vel allerede en fod på podiet

Mvh

Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 20:53

On Sat, 8 Nov 2003 20:48:04 +0100, "Thomas" <bambanos@hotmail.com>
wrote:

> Er man så
>frygtløs har man vel allerede en fod på podiet

Hvorfor tror du det ?

--
-Michael

Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 21:00

Motorløb drejer sig jo om at køre så tæt til grænsen man kan uden det går
galt.... Jo mere frygtløs, jo tættere kommer man vel den grænse?

Mvh

Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 21:03

On Sat, 8 Nov 2003 21:00:06 +0100, "Thomas" <bambanos@hotmail.com>
wrote:

>Motorløb drejer sig jo om at køre så tæt til grænsen man kan uden det går
>galt.... Jo mere frygtløs, jo tættere kommer man vel den grænse?

Desværre tror jeg der er noget du har alvorligt misforstået der,det er
yderst sjældent No-fear tosserne der vinder racerløb...

--
-Michael

Fra : Thomas

Dato : 08-11-03 21:17

Ok, kender dem ikke så personligt som du gør, det var også bare en lille
teori jeg havde

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 21:29

On Sat, 8 Nov 2003 21:16:58 +0100, "Thomas" <bambanos@hotmail.com>
wrote:

>Ok, kender dem ikke så personligt som du gør, det var også bare en lille
>teori jeg havde

Du er ikke alene,det er en alm. misforståelse blandt udenforstående at
racerløb handler om at hænge hjernen i omklædningsrummet og så bare
tosse derudad...det gør det ikke.De fleste tosser bliver noget mere
ydmyge eller ydmyget (afhængig af deres selvopfattelse) når de kommer
ind på en racerbane,at være på grænsen til hjernedød i frygtesløshed
giver ingen specielle fordele på topniveau.En del topkørere kører
faktisk ikke engang (eller sjældent) gade-MC idet de anser det for
farligt og typisk er da også at mange får et noget andet forhold til
gadekørsel efter de er begyndt på race.

--
-Michael

Fra : m0rt3n

Dato : 08-11-03 21:49

> [...]
> faktisk ikke engang (eller sjældent) gade-MC idet de anser det for
> farligt og typisk er da også at mange får et noget andet forhold til

hehe, det er vist en halv sandhed. Mange kontrakter for topkørere får et
noget andet forhold til gadekørsel fordi de skriver under på en kontrakt,
der forbyder dem at køre på gaden...
-m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 22:02

On Sat, 8 Nov 2003 21:48:47 +0100, "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk>
wrote:

>hehe, det er vist en halv sandhed.

Nej det er det nu ikke,at det (naturligvis) ikke gælder for alle er
vel åbenlyst...

> Mange kontrakter for topkørere får et noget andet forhold til gadekørsel fordi de skriver under på en kontrakt,
>der forbyder dem at køre på gaden...

Kan du nævne nogle for hvem det er indføjet i kontrakten...? Mere
typisk er nok at man får dækket sit behov så rigeligt andetsteds,men
man ser ikke sjældent at de kører anden motorsport som f.eks Moto-X
eller endog rally off-season...

--
-Michael

Fra : m0rt3n

Dato : 08-11-03 22:40

> [...]
> typisk er nok at man får dækket sit behov så rigeligt andetsteds,men
> man ser ikke sjældent at de kører anden motorsport som f.eks Moto-X

ad, nu kommer jeg til kort. Jeg ved kun at der er 1 der hedder Rossi og
ellers ved jeg intet om RR. Her er hvor jeg har det fra: Jeg læste om
forskellen på RR og hvad-det-nu-end-hedder-når-det-er-biler-der-kører. Der
stod om forskellene og at RR var langt mere farligt. Her blev det nævnt som
eksempel, at der i førernes kontrakter ofte står, at de ikke må køre på
gade. Det gjaldt også for den kører de havde med i artiklen. Jeg tænkte det
lød sandsynligt: En ting er at være Kong Gulerod på en tør, ren bane uden
biler og en anden ting er at køre på de rå gader. Det kan kun GR

Jeg kan ikke huske hvad bladet hed. Det var måske et halvt år siden og det
var to hondaer de testede på bane (bil mod MC). Bilen vandt pga
nedbremsningsevnerne

-m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 22:49

On Sat, 8 Nov 2003 22:40:08 +0100, "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk>
wrote:

>ad, nu kommer jeg til kort.

>En ting er at være Kong Gulerod på en tør, ren bane

Og det er nemlig ikke nemt

> uden
>biler og en anden ting er at køre på de rå gader. Det kan kun GR

Og det er vel relativt nemt,det kræver kun en evne og lyst til at
sætte sit eget liv på spil ( helt fint,man vælger selv ) og tilmed
også andres (knap så fint),hvad er det er lige der er så
beundringsværdigt ved det...

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 09-11-03 14:38

m0rt3n <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en
> [...]

"mange" er nok også så meget sagt, eftersom det kun er den absolutte
verdenselite der er professionelle og kører under en decideret kontrakt -
Mig bekendt er der ingen skandinav der er på dét plan i Road-Racing .-|

andetsteds,

Jup!
Genkender situationen fra min egen beherskede "karriere", som på ingen måde
tåler sammenligning med nogen nævnt RR-udøver!

Faktisk kan dét at bruge 3 timer hver mandag aften med at gennemføre vores
lokale ungdoms RR-projekt tære så meget på "behovet", at man end ikke orker
at følge med i anden motorsport (=> VM på tv, endsige hvad der sker indenfor
DM'et)

En lille dyst på en velkendt sognevej har heller ikke længere den samme
tiltrækning som førhen - Der er sågu' jo både grøfter, træer/skilte og
modkørende på "banen"!

> ............En ting er at være Kong Gulerod på en tør, ren bane uden
> biler og en anden ting er at køre på de rå gader. Det kan kun GR

VM-Superbikeraces køres á to gange på samme løbsdag, og ved racet på
Brands Hatch i sommers deltog den regerende engelske mester, Shane Burne,
på et wild-card. Han vandt ovenikøbet begge løb, hvilket ikke siger noget om
emnet i sig selv; men de lidt over ½ time lange løb (á 25 omgange) blev hver
kørt med en forskel på et kvart sekund
Hurtigt omregnet, svarer det til en afvigelse på 1,1 promille !!

Dét er essensen af Race i forhold til blot at holde på i trafikken hvor
andre ryster på hovedet :-|

> Jeg kan ikke huske hvad bladet hed. Det var måske et halvt år siden og det
> var to hondaer de testede på bane (bil mod MC). Bilen vandt pga
> nedbremsningsevnerne

Og hvad har det med GR at gøre? Det er da vist ikke vilde længerevarende
nedbremsninger at han gør det i!?

--
Amand.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 09-11-03 13:31

> Desværre tror jeg der er noget du har alvorligt misforstået der,det er
> yderst sjældent No-fear tosserne der vinder racerløb...

hvad vil du kalde rossi ? ( m.fl. )
som kører på forhjulet op mod svinget, sidelæns igennem
og på baghjul ud af svinget.
og alle som ikk lige i gp klassen kan sende mc'en gennem svinget
sidelæns, kører p..... langsomt i forhold til podietagerene.

teknik er teknik, men hvis køreren har mikronosser, så vinder
han sku aldrig! imo
for at flytte den grænse man kører på, kræver det at man har
lidt mod da man kun har begrænset tid til det i det løb man kører.

bo-gsxR

Fra : MKS - 74

Dato : 09-11-03 14:02

On Sun, 9 Nov 2003 13:30:55 +0100, "Bo-gsxR"
<slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

>hvad vil du kalde rossi ? ( m.fl. )

Dygtig..

>som kører på forhjulet op mod svinget, sidelæns igennem
>og på baghjul ud af svinget.

Hvad er pointen ?? Det kræver dygtighed at kontrollere sin MC på
grænsen ja,de ting hører med når man kører en MC der er konfigureret
som en GP-racer,men det er faktisk noget man forsøger at undgå da det
som hovedregel kun sinker,Rossi laver det som regel først og lidt
overdrevent når han er så komfortabelt foran at han kan tillade sig
det..

>og alle som ikk lige i gp klassen kan sende mc'en gennem svinget
>sidelæns, kører p..... langsomt i forhold til podietagerene.

Det har ikke en fløjtende fis med det at gøre - The king of slide
Mccoy på Kawasaki'en lavede nok nogle af de vildeste slides i 2003 og
havde i øvrigt _meget_ store problemer med at holde fronten nede på
Kawa'en,hvilket var (bare lidt af) det der var galt med den cykel...

>teknik er teknik, men hvis køreren har mikronosser, så vinder
>han sku aldrig! imo

Hvis man er konstant bange så kører man ikke race - hvorfor skulle man
dog det,det kræver at man accepterer og lærer at leve med og bearbejde
de risici der er ved konstant at køre på grænsen,men det var jo heller
ikke pointen som er/var at tossen der kun kører på frygtesløshed,men
iøvrigt ingen køretekniske evner/fordele har ikke vinder noget som
helst...

>for at flytte den grænse man kører på, kræver det at man har
>lidt mod da man kun har begrænset tid til det i det løb man kører.

Lidt mod ja - idiotisk no-fear kørestil - nej.

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 09-11-03 15:06

Bo-gsxR <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en

> [...]
> og alle som ikk lige i gp klassen kan sende mc'en gennem svinget
> sidelæns, kører p..... langsomt i forhold til podietagerene.

Og paradoksalt gælder det samme for Mc Coy, der (i afmagt) kører bredest af
alle i hele feltet

--
Armand.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-11-03 15:31

Et alternativt sted den kan hentes er http://www.packetnews.com
Det kræver , at i har www.mirc.com installeret!!!

Thomas

Fra : m0rt3n

Dato : 08-11-03 21:46

Jo han kører proff. RR og har flere verdensrekorder "i det virkelige liv".
Her i sommer styrtede han (på bane) og fik nogle knubs, men han er vist klar
igen...
-m0rt3n

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 21:52

On Sat, 8 Nov 2003 21:46:12 +0100, "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk>
wrote:

>Jo han kører proff. RR

Aha så ved du altså hvem han er da,eller ref. du fra en kilde
(hvilken) ? ( Jeg har også godt hørt at han har/har haft licens,men
ikke lige at han kan leve af det,det er der vist ikke mange svenskere
der kan)

> og har flere verdensrekorder "i det virkelige liv".

Verdensrekorder ?? (ikke i RR vel),sikkert noget med at køre på
hjul,det kunne godt passe,det har svenskerne en vis tradition for...

Kan du sådan lidt i brede termer,uden at blive for specifik lige
fortælle hvad han har vundet i RR...

>Her i sommer styrtede han (på bane) og fik nogle knubs, men han er vist klar
>igen...

Ja bane er ikke altid så nemt som gade

--
-Michael

Fra : m0rt3n

Dato : 08-11-03 22:13

> [...]
> (hvilken) ? ( Jeg har også godt hørt at han har/har haft licens,men
> ikke lige at han kan leve af det,det er der vist ikke mange svenskere

Det er Patrick Furstenhoff, der kører som en af Ghostriderne. Det er en
velkendt hemmelighed i Ghostrider-kredse Der er flere Ghostridere, men
han er no1 (som han kalder sig). De er et hold, hvor de kan noget
forskelligt. Hans speciale er wheelie. Han kørte i ´99 320km/h på baghjulet
af en Honda og kom i Guiness rekordbog. Hvis man sammenligner førerne i
filmen er der helt sikkert 2 forskellige Ghostriders og muligvis 3-4. Det er
desuden ham der ejer den Subaru de kører rundt i i 2eren.

Den svenske police ved da osse hvem han er, men de vurderer nok, at det han
laver, ikke er alvorligt nok til en dom. Jeg er da ikke i tvivl om, at den
dag han laver noget lort, skal policen nok samle beviser sammen.

> Verdensrekorder ?? (ikke i RR vel),sikkert noget med at køre på
> hjul,det kunne godt passe,det har svenskerne en vis tradition for...

Nej ikke i RR. Det stod vist lidt uklart. Rekorder i hastighed og wheelie og
såd'n noget... Han kørte på Jyllandsringen i maj, men jeg er egentlig ikke
klar over hvordan han klarede sig. Sport er døssygt at se på

-m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 22:23

On Sat, 8 Nov 2003 22:12:50 +0100, "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk>
wrote:

> Hvis man sammenligner førerne i
>filmen er der helt sikkert 2 forskellige Ghostriders og muligvis 3-4. Det er
>desuden ham der ejer den Subaru de kører rundt i i 2eren.

Lyder yderst sandsynligt...

>Den svenske police ved da osse hvem han er,

Ha-ha,der er en guldkommentar som jeg lige hørte fra ham poltimanden
på MC'en,da de spørger ham om han vil med,hvortil han svarer nej - jeg
har hjernen endnu

> men de vurderer nok, at det han laver, ikke er alvorligt nok til en dom.

Nok nærmere at det som sagt er flere personer og man skal bevise hvem
af dem der har gjort hvad.

>Jeg er da ikke i tvivl om, at den
>dag han laver noget lort, skal policen nok samle beviser sammen.

Du synes med andre ord ikke at det de laver nu er noget lort

>Nej ikke i RR. Det stod vist lidt uklart. Rekorder i hastighed og wheelie og
>såd'n noget

Akkurat som jeg troede...

>... Han kørte på Jyllandsringen i maj, men jeg er egentlig ikke
>klar over hvordan han klarede sig.

Akkurat som jeg næsten vidste...

> Sport er døssygt at se på

Med mindre det er dødsport ? Som andetsteds skrevet så synes jeg
de er hammertrivielle de film de laver,men det er nu også lidt svært
at variere...

--
-Michael

Fra : vmx

Dato : 08-11-03 21:55

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her i sommer styrtede han (på bane) og fik nogle knubs, men han er vist

Jeps, han har helt sikkert EEN verdensrekord.
- før troede jeg Pascal var indehaveren

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : MKS - 74

Dato : 08-11-03 22:14

On Sat, 8 Nov 2003 21:54:52 +0100, "vmx"
<mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote:

>Jeps, han har helt sikkert EEN verdensrekord.

Der er nu en hel del af typen,men de fleste filmer det dog ikke,så på
den måde har han vel ,for nuværende altså,det kommer altid en der
lige skal prøve at overgå,akkurat som Pascal skulle (sig selv).Den
næste film han laver skal jo også være lidt mere sindssyg,ellers er
det jo trivielt - hvilket det iøvrigt allerede er for mig,det tager
mig altid flere dage/uger at se den slags film,efter 5 min. kan jeg
ikke længere holde fokus (short attention span ) og begynder så at
lave noget andet...Den sidste fik jeg aldrig set færdigt før jeg smed
den ud igen

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 09-11-03 14:04

vmx <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en
> "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeps, han har helt sikkert EEN verdensrekord.
> - før troede jeg Pascal var indehaveren

Er den dén om at tiltrække knallerthjerner som fluer om en ost?

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 09-11-03 14:58

On Sun, 9 Nov 2003 14:03:36 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Er den dén om at tiltrække knallerthjerner som fluer om en ost?

*LOL* - Well put Sir !!

--
-Michael

Fra : Oros

Dato : 09-11-03 15:44

MKS - 74 wrote:

> *LOL* - Well put Sir !!

Eller den om en gammel afdanket "karriere" og en wannabe der febrilsk prøver
at forsvare banerace som noget gloriøst og noget ærværdigt?* Jeg synes så
småt det begynder at blive lidt pinligt.

Hvis man kunne lave en bane med chikaner der konstant rokerede og sving der
ændrede sig, så kunne det være man gad se det, eller sågar køre det. Men det
her med at der bliver kørt på de samme baner igen og igen, indtil kørerne
til sidst kunne lukke øjnene og til trods gennemføre en hel omgang, det
siger mig intet. Ikke at jeg forsvarer GR, men en time af det går helt
sikkert hurtigt i mere end én forstand i mine øjne.

*Ja nu aner jeg det jo ikke, men tager jeg fejl? Om det er groft sagt?
Tjaeh, jeg er lige 2 gange blevet kaldt en knallerthjerne...

Fra : MKS - 74

Dato : 09-11-03 16:19

On Sun, 9 Nov 2003 15:43:45 +0100, "Oros"
<dkaduglemme@idinedroemme.sut> wrote:

>Eller den om en gammel afdanket "karriere" og en wannabe der febrilsk prøver
>at forsvare banerace som noget gloriøst og noget ærværdigt?*

Forsvare - hvem forsvarer banerace ?? Det er kun "bedre" i den
forstand at man selv og alle dem man kører med selv har valgt at være
med,men det er på ingen måde bedre eller mere gloriøst end at være
gademotorcyklist (andet end for den enkelte måske)...

>Jeg synes så
>småt det begynder at blive lidt pinligt.

Det forstår jeg godt du synes,ingen bryder sig vel om (direkte eller
inddirekte) at blive kaldt ½-hjerne - men for mig er den afgørende
forskel at GR vælger at inddrage andre (der ikke selv har valgt) i
sine udskejelser og når man så giver udtryk for sin slet skjulte
begejstring for den slags må man vel også forvente at ikke alle lige
er enige i den vurdering.Hvis han gerne vil køre gaderace er der jo
IoM,hvorfor skal andre involveres i hans tåbeligheder - Pinligt
tjah,det er det måske nok,hvad det er der pinligt kan man så diskutere
(det er det vi gør jo),personligt synes jeg det er mest pinligt at
idyllisere den slags - Hvis jeg nu valgte/vælger at køre råddent (og
det siger jeg ikke at jeg hverken gør eller ikke gør) så var det
bestemt ikke noget jeg havde/har lyst til fortælle om i en større
kreds - det ville da være ....well ja... pinligt ik' ?

> [...]
>her med at der bliver kørt på de samme baner igen og igen, indtil kørerne
>til sidst kunne lukke øjnene og til trods gennemføre en hel omgang, det

Fair nok så lader du bare være,ingen tvinger dig..Race er helt sikkert
heller ikke for alle.

> Ikke at jeg forsvarer GR, men en time af det går helt
>sikkert hurtigt i mere end én forstand i mine øjne.

Men lige præcis hvad er det,der er så fedt ?? Hvis han kunne gøre det
uden at sætte andres liv på spil ville det så være ligeså fedt ?? Så
ville jeg personligt bare finde det kedeligt,men på den anden side
bare hans valg...ikke noget særlig odiøst såmænd - man vælger ganske
selv hvordan man bruger sit eget liv.

>*Ja nu aner jeg det jo ikke, men tager jeg fejl? Om det er groft sagt?
>Tjaeh, jeg er lige 2 gange blevet kaldt en knallerthjerne...

Næh - det er da ikke for groft,sig det hvis du føler for det.Er det
rent defensivt så er det vel også forståeligt .Jeg føler helt
sikkert at når man idylliserer tåbeligheder og ikke mindst som det
sker i andre tilfælde føler trang til at fortælle om dem så er det
ubegavet IMO...Men er da samtidig ganske klar over som denne tråd også
viser at det er ganske udbredt - Så sig du endelig bare hvad du føler
og kan forsvare,som du ser - det gør vi andre også

--
-Michael

Fra : vmx

Dato : 10-11-03 10:11

> Er den dén om at tiltrække knallerthjerner som fluer om en ost?

Yes !

Robert

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-03 17:51

> [...]
> hamrende god som han vel er, burde køre GP, i stedet
> for sindssyge udfoldelser på normale veje....

...han kører skam lidt roadracing, ikke GP, og ikke godt nok til at være
kendt (for det).

mvh
Kenneth
R1

Fra : M. Høy

Dato : 06-11-03 17:00

Hej

Må jeg da se - men hold lige lav profil med det, så vores
'lov-håndhæver' herinde, ja I kender ham sikkert, C. Caspersen ikke hører om
det *GGGG*

bear with me, men han er sq. for sjov at følge i: Re: Må politiet lege Ghost
Rider? Meget seriøs må man sige *GG*

Mvh.

M. Hoey
(GT750)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 06-11-03 17:06

"M. Høy" <mhoeyNOSPAM@mail.dk> wrote in message
> [...]
om
> det *GGGG*
>

> bear with me, men han er sq. for sjov at følge i: Re: Må politiet lege

Ja, det er sgu spændende læsning *lol*.

Men du har ret, der er sikkert en af narre-hattene der får ondt i røven af
denne tråd, bare vent

Fra : Martin Pedersen

Dato : 06-11-03 17:34

> [...]
med
> 499 hk !!!
>
> Han kører som sædvanlig råddent, men hold kæft han styrer den mc !!

Står der endda ikke noget på deres forum om at de har hævet ladetrykket på
den busa og fået den over 600 hk?
jo, sørme om jeg ikke havde ret:
http://www.ghostridermovie.net/forum2/viewtopic.php?t=1222

Kan kun være enig i at han kører fuldstændig råddent, men det værste
eksempel jeg endnu har set er i den nye Getaway In Stockholm 4 video, det er
jo fuldstændig ude i hampen. (det er med biler)

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 06-11-03 17:46

> Kan kun være enig i at han kører fuldstændig råddent, men det værste
> eksempel jeg endnu har set er i den nye Getaway In Stockholm 4 video,
> det er jo fuldstændig ude i hampen. (det er med biler)

Hehe ja, den serie er vild. Så lige 1'eren og 2'eren her i går.
Tænk, at de vil køre sådan. Det burde være ulovligt
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Martin Pedersen

Dato : 06-11-03 18:04

> Hehe ja, den serie er vild. Så lige 1'eren og 2'eren her i går.
> Tænk, at de vil køre sådan. Det burde være ulovligt
> --
Heh, tror nok også det er ulovligt, jeg er ikke helt sikker, politiet
stopper dem da ikke
Men så vent til du ser 4'eren, jeg har ikke tal på hvormange gange de kører
over for rødt, og det er i høj hastighed, jeg sad bare og tænkte at det
kunne da ikke passe at man ville udsætte andre for så megen fare.

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 06-11-03 18:21

> Heh, tror nok også det er ulovligt, jeg er ikke helt sikker, politiet
> stopper dem da ikke

Nope, jeg morede mig kosteligt over hvordan de i starten af etteren bliver
stoppet i porchen og holder ind til siden. Strømerne stiger ud af bilen, men
ser noget sjove ud i hovedet da Porchen begynder at gasse op og bakke.

> [...]
> kører over for rødt, og det er i høj hastighed, jeg sad bare og
> tænkte at det kunne da ikke passe at man ville udsætte andre for så

Også en god undskyldning for dem der ikke vil betale
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : m0rt3n

Dato : 06-11-03 18:29

> [...]
men
> ser noget sjove ud i hovedet da Porchen begynder at gasse op og bakke.
Det er ikke politiet, men nogle kammerater de har fået til at lege politi...
I GhostRider derimod finder man ægte pansere og GR river dem rundt på vejen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 06-11-03 18:36

m0rt3n wrote:
> Det er ikke politiet, men nogle kammerater de har fået til at lege
> politi... I GhostRider derimod finder man ægte pansere og GR river
> dem rundt på vejen

Jeg havde også den mistanke pga. den gamle umarkerede bil, men valgte nu at
lade tvivlen komme dem til gode. I ghostrider er der i hvert fald ikke
tvivl, men det er også mere forståeligt han gør det, da det er lidt nemmere
at slippe væk på en mc end i et skrummel af en madkasse.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : m0rt3n

Dato : 06-11-03 18:40

GhostRider 2 er den bedste film nogensinde! Han er min store helt og jeg har
bedt ham fyre den af over Øresundsbroen i sin næste film (GR Goes Crazy In
Europe), hvor han blandt andet kører her i DK. Så kan han jo snyde i
betalingsanlægget, og måske lave wheelie gennem hele tunnelen? Det ville jeg
gerne se, heheee.

Vilde ting der sker i filmen: Han kører på en Busa der er tunet til 499HP.
Han anslår den kan køre cirka 600 km/h, men det kan man ikke teste. Der
findes ikke dæk, der kan klare mere end 400 km/h. Det kører han så også til
gengæld... På baghjulet, mens man ser fra kamera på en MC, der selv kører
300 km/h. Nå ja, og så regner det. Vildt!

Der er et sjovt afsnit der hedder GIS (Ghostrider I Subaru) hvor han kører
for sindsygt i bil. Meget vildere end de rigtige GIS (Getaway In Stockholm).

Så er der selvfølgelig en del politijagter. På et tidspunkt slipper han fra
panserne ved at køre modsat køreretningen på motorvejen... Er det ikke
ulovligt i Sverige?

-m0rt3n zrx1100

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-03 20:05

Peter Jakobsen wrote:

> Har i set den ???

Nøh...

> Denne gang har han foruden sin '03 GSX-R 1000 også en ombygget Hayabusa
> med 499 hk !!!

Er jeg den eneste, der er lidt skeptisk?
--
mvh Jes Vestervang - med en Fazer, der har en million heste

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-11-03 20:17

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste, der er lidt skeptisk?

Jeg er ihvertfald ikke skeptisk.. Den kværn ser latterlig vild ud, den er
ikke helt normal..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-11-03 20:53

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Nøh...

> Er jeg den eneste, der er lidt skeptisk?

Det lyder sindssygt, men er ikke umuligt. I Ghostrider 1 kørte han på en
busa med 300 (?) hk såvidt jeg husker. Wheelies ved 300 kmt.

Mvh Thomas

Fra : Morten dahl

Dato : 06-11-03 21:12

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Nøh...

Nu er det jo altså set før at busa´n til drag har opnået små 500 heste.
At der så er en gal svensker der har misforstået konceptet ved drag race, og
har smidt motoren i et alm stel..

understøtter bare teorien om at det hjemmebrænderi er farligt..

Men i filmen følger man ham fra en Gixxer1K der ligger og kører 280-300
(undskyld 299) efter speedo. Og her trækker busaen så nemt som ingenting på
hjulet og flyver forbi, og det er den eneste beskrivelse der passer.. den
sparker så usandsynligt meget numse.. men ligefrem 600km/t tvivler jeg dog
på.

Under alle omstændigheder så er power wheelies med 300+ et respektabelt
resultat.

Det eneste der undrer mig ved den busa (som kører streetfighter stilen) er
hvordan faen han kan holde sig fast evd 300+ unden kåbe af betydning..

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-11-03 19:21

Morten dahl wrote:

> Nu er det jo altså set før at busa´n til drag har opnået små 500 heste.

Hm, ok Imponerende

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Anders Thorup

Dato : 06-11-03 21:30

Jes Vestervang wrote:

> Nøh...

> Er jeg den eneste, der er lidt skeptisk?

Jeg er ikke specielt skeptisk, så vidt jeg husker havde Ford Escort RS200 i
Pike's Peak dress knap 800Heste på en turboladet 2,0L motor. Så 499Hk på
1,3L bør vel nok kunne lade sig gøre. Og Ford gjorde det for 15 år siden!!!

Det der undre mig, er hvordan man kan have så skævredet en opfattelse af en
vild motorcykel. En vild motorcykel er efter min mening en R1 med 200Hk. En
falk med 500 heste, der er sgu borderline psycotic

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-11-03 00:01

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
En
> falk med 500 heste, der er sgu borderline psycotic

Mer vil ha mere, sådan er det jo nu engang :)

Mvh Thomas

Fra : Oros

Dato : 07-11-03 01:11

Ghostrider eller ej, jeg studsede klart mest over det afsnit på filmen hvor
de kører snescootere på vandet, over hops og det hele. Godt nok også nogle
lede maskiner, de får også lige sunket et par gamle modeller der ikke
rigtigt kan holde sig flydende med råpower, lol. E12 eller hvad det hedder.
Fandeme om ikke også han kører inde foran det sted på 1'eren der hedder
Castle run, også på en snescooter med noget der ligner gokart-hjul i stedet
for ski. Der kører han ellers rundt i ring og slider lidt larvefod indtil
policen kommer hujende, så er han smuttet. Noget tyder også på at han får en
bøde på cykel? Hvad er nu det for noget? Men den vildeste griner når han
kommer ud fra stationen og finder sin cykel frem bag en patruljebil og
kommer hjulende ud på den bagved bilen, hahaha.
Ellers 3 punkter jeg studser lidt over.
1. GR kører omkring de 250-300 og overhaler en æggeskal som er ifærd med at
skifte til 3.vognbane (et par sekunder senere på stedet og det havde været
noget sjovere) og aldrig ænser en fis før det er waaaayyy 4 sent.
2. GIS (gr in subaru) kører de efter min mening meget mere forrykt end i den
rigtige GIS-serie, endda på et lidt mere traffikeret tidspunkt (Sikkert lidt
senere på morgenstunden) Her overhaler de 2 biler (team) også en patruljebil
og skyder væk inden patruljebilen overhovedet når at sætte blink eller noget
som helst til.
3. Noget banerace, vistnok med en ferrari eller lamborghini med en politibil
i hælene? De må kende nogen trods alt. Stiller politi op til sådan noget
bare for sjov?

Men ellers flyver tiden (og landskabet) ellers hurtigt når man ser den.
Dvd'en kan anbefales - men lad være at købe den, man støtter jo et
vanvittigt foretagende! ;)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : m0rt3n

Dato : 07-11-03 10:12

> policen kommer hujende, så er han smuttet. Noget tyder også på at han får
en
> bøde på cykel? Hvad er nu det for noget?
Han har sagt på sin webside at han kørte 36 km/h og fik en bøde for det.

> [...]
patruljebil
> og skyder væk inden patruljebilen overhovedet når at sætte blink eller
Jaaaa, Ghostrider kører bedre (værre) bil end GIS.

> 3. Noget banerace, vistnok med en ferrari eller lamborghini med en
politibil
> i hælene? De må kende nogen trods alt. Stiller politi op til sådan noget
> bare for sjov?
Det kan der være flere forklaring på: Panserne kan have fulgt den ind på
banen eller også (og det hælder jeg mest til): Hvis man har råd til en fed
Lamborghini, mon så ikke også kan kan købe en sur Volvo (i Sverige!) og få
en grafiker til at lave nogle klistermærker til siderne? Blinkene sælges i
hobetal på Nettet og lydene kan lægges på bagefter... Det er nok nemmere at
lave en politibil selv, hvis man har kassen, end at få de rigtige betjente
til at medvirke. Men mange af scenerne med politiet virker ægte. Der ser man
tydeligt betjentene og bilernes nummerplader. Lamborghini/ Ferrari scenerne
og andre kommer med i foråret hvor DVDen udsendes i en speciel edition.

> Men ellers flyver tiden (og landskabet) ellers hurtigt når man ser den.
> Dvd'en kan anbefales - men lad være at købe den, man støtter jo et
> vanvittigt foretagende! ;)
jooo køb køb, de skal jo have midler til at lave en 3er hvor de kommer til
Danmark!!!

-m0rt3n

Fra : Bo

Dato : 07-11-03 15:34

> Denne gang har han foruden sin '03 GSX-R 1000 også en ombygget Hayabusa med
> 499 hk !!!

Se
http://www.suzukihayabusa.org/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=20;t=000352
der er der et videoklip og samt en masse info. toppakningen gik ved 640hk.

på den busa motor der bliver testet her.

men det er vist ikke hans, men samme producent mc-xpress

bo-gsxR www.suzukihayabusa.org for turbo forum - for busa'er

Fra : Thomas

Dato : 07-11-03 18:08

Er der nogen der kan linke til en ftp hvor den er på? eMule virker ikke
igennem mit netværk ;(

Mvh

Thomas

Fra : André T.

Dato : 11-11-03 12:59

Haha... så den igår... Han kører jo som om han MEGET gerne vil dø..
Dog må man sige hans dømme kraft i traffiken er glimrende
(ellers ville han sq være død)

Sjovt der hvor han kører over for rød, på sin GSXR1000, og er ved at
køre en betjent ned

/André

Fra : Thomas

Dato : 11-11-03 13:58

hehe, glæder mig til at se den engang...., når der evt, kommer et link til
en ftp server hvor den lovligt kan hentes fra

Fra : Oros

Dato : 11-11-03 23:42

Thomas wrote:
> hehe, glæder mig til at se den engang...., når der evt, kommer et
> link til en ftp server hvor den lovligt kan hentes fra

Har du røget? Du kommer da til at vente ufatteligt længe så! :D

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-11-03 16:21

> Haha... så den igår... Han kører jo som om han MEGET gerne vil dø..
> Dog må man sige hans dømme kraft i traffiken er glimrende
> (ellers ville han sq være død)

Jeg synes også den er ret underholdende. Ikke udelukkende det samme ræs som
man ser i så mange andre af den slags film.

> Sjovt der hvor han kører over for rød, på sin GSXR1000, og er ved at
> køre en betjent ned

Jeg synes det er ret sjovt når han i fuldt MC-outfit giver sin stylede sorte
trædecykel fuld pedal forbi en fartkontrol. Det ser altså for latterligt ud.

Hans kørsel på snescooteren inde i byen ser også lidt vildt ud.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : salling73

Dato : 27-11-03 23:49

"Peter Jakobsen" skrev d. 06-11-03 16:03 dette indlæg :
> [...]
Hayabusa med
> 499 hk !!!
>
> Han kører som sædvanlig råddent, men hold kæft han styrer den mc !!

jeg har selv den ghostrider. han er syg *GG* han skal kører 68km på 15
min .. jeg har hørt at han er død.. nogen siger han ikke er.. hvis du
ligge mærke til det kører han 340 kmt på baghjul på Hayabusa med turbo
*GG*

hilsen claus

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 00:42

> [...]
> min .. jeg har hørt at han er død.. nogen siger han ikke er.. hvis du
> ligge mærke til det kører han 340 kmt på baghjul på Hayabusa med turbo

...behøver man sige noget?

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 28-11-03 10:36

"salling73" <salling73.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> min .. jeg har hørt at han er død.. nogen siger han ikke er.. hvis du
> ligge mærke til det kører han 340 kmt på baghjul på Hayabusa med turbo

Det er 1'eren du snakker om nu, det er 2'eren jeg snakker om istedet...