SV650 instrumenter i stykker?
Fra : HardKaare

Dato : 05-11-03 17:24

Alle mine instrumenter på SV'eren er pludselig holdt op med at virke. Der er
lys i, men speedomenter, omdrejningstæller og triptæller er helt døde?

Nogen erfaringer på det område? Jeg ville jo umiddelbart tro at hvis der var
tale om en mekanisk fejl ville det _enten_ være omdrejningstæller eller
speedometer der ikke virkede?

--
:: HardKaare
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=289

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 17:31

> Nogen erfaringer på det område? Jeg ville jo umiddelbart tro at hvis
> der var tale om en mekanisk fejl ville det _enten_ være
> omdrejningstæller eller speedometer der ikke virkede?

Hej Kaare

Da alle de tre instrumenter er elektroniske er chancen for det er en
mekanisk fejl ret lille. Jeg vil nok kigge efter en elfejl. Skil alle dine
stik ad rens dem med kontakrens og smør dem med silikonefedt eller vaseline.
Mens du gør det, se undersøg stikkene for gennemgang og kig lige din
jordforbindelse efter mens du er der.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 05-11-03 18:21

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> [...]
> eller vaseline. Mens du gør det, se undersøg stikkene for gennemgang
> og kig lige din jordforbindelse efter mens du er der.

mener du, det der jordspyd der er ca.220 cm langt og stukket i jorden
lige under el-tavlen
el. mener du stelforbindelsen

jesper cb500four
xs400seca

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-11-03 21:04

"mener du, det der jordspyd der er ca.220 cm langt og stukket i jorden"

Det forklare acc. evnen på en SV'er

Av av av, kunne ikke lade være

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : RacerNiels

Dato : 05-11-03 21:58

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Det forklare acc. evnen på en SV'er

HEEY! *arm*

> Av av av, kunne ikke lade være

Ja, pas på du ikke ryger rundt!

Vi har jo haft emnet oppe før, og en SV'er _ER_ bare VERDENS BEDSTE MC.
Meget bedre end bl.a. R6 og alt andet bras...

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-11-03 11:05

Det her kunne godt ende i en heftig religionskrig

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 06-11-03 12:13

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Det her kunne godt ende i en heftig religionskrig

religionskrig er skidesjov,,når bare man bevarer jordforbindelsen
jesper
cb500four (høj sol i vestjylland )

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-11-03 12:14

> religionskrig er skidesjov,,når bare man bevarer jordforbindelsen

Hundehoved og Honda kører!

Fra : Armand

Dato : 06-11-03 16:56

Jesper Hillerup <jhillerup@xxxesenet.dk> skrev i en

> religionskrig er skidesjov,,når bare man bevarer jordforbindelsen

GRILL

--
Armand.

Fra : Anders Rostgaard Bys~

Dato : 07-11-03 15:56

>religionskrig er skidesjov,,når bare man bevarer jordforbindelsen

Eller stelforbindelsen

/A

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-11-03 19:44

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "mener du, det der jordspyd der er ca.220 cm langt og stukket i jorden"
>
> Det forklare acc. evnen på en SV'er
>
> Av av av, kunne ikke lade være

3.8 som standard er imo helt i orden. Kan du finde nogle hurtigere til
prisen?

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 07-11-03 14:35

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en

> "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse

> 3.8 som standard er imo helt i orden. Kan du finde nogle hurtigere til
> prisen?

Brugtprisen måske?
Hva' mæ' en Fazer 600?

--
Armand.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-11-03 19:47

> Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en

> meddelelse

> Brugtprisen måske?

Jojo, men ny tænkte jeg på nyprisen ikk.? Men dersom årgangen er den samme
vil jeg mene at brugtprisen også er billigere på en SV som på
hvilken som helst anden MC sådan rent procentmæssigt.

> Hva' mæ' en Fazer 600?

Samme acc. som standard 3.8 (ifølge MC revyen) men 20.000 kr. dyrere (som
ny!).

Mvh Thomas

Fra : RacerNiels

Dato : 08-11-03 00:51

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jojo, men ny tænkte jeg på nyprisen ikk.? Men dersom årgangen er den samme
> vil jeg mene at brugtprisen også er billigere på en SV som på
> hvilken som helst anden MC sådan rent procentmæssigt.

wak wak wak wak ......

Jeg gentager lige mig selv...

"
Vi har jo haft emnet oppe før, og en SV'er _ER_ bare VERDENS BEDSTE MC.
Meget bedre end bl.a. R6 og alt andet bras...
"

God Jul,
Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-11-03 01:16

"RacerNiels" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har jo haft emnet oppe før, og en SV'er _ER_ bare VERDENS BEDSTE MC.
> Meget bedre end bl.a. R6 og alt andet bras...

Det er muligt du mener det og fred være med det.
Det jeg her var inde på var den bedste MC til PRISEN hvad angår 100m. acc.
Du kan ikke sammenligne med R6, da den ligger højere oppe i prisklasse....
Jeg siger at 3,8 til 96000 (nypris) er SV den bedst acc. man kan få til
pengene. Og sådan er det. Derfor er det latterligt at gøre grin med SV'ens
performance i acc., da man ikke får noget bedre til pengene. Det giver
simpelthen ikke nogen mening, medmindre folk selvfølgelig er misundelige
eller hvj.

Mvh Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-11-03 19:58

RacerNiels wrote:

> Vi har jo haft emnet oppe før, og en SV'er _ER_ bare VERDENS BEDSTE MC.

Jep, hvis mc står for møgcykel
--
mvh Jes Vestervang - med verdens bedste motorcykel

Fra : Armand

Dato : 08-11-03 10:44

> [...]
> vil jeg mene at brugtprisen også er billigere på en SV som på
> hvilken som helst anden MC sådan rent procentmæssigt.

Det er sgu'tte tilfældet for SV'eren, der på det nærmeste har holdt
nyprislejet
Dette i skarpt forhold til den af mig nævnteFazer 600, som ikke har fanget
købernes gunst i samme grad og trods mere end 20.000,- til forskel på nypris
handles brugt helt ned i SV-prislejet!!

> Samme acc. som standard 3.8 (ifølge MC revyen) men 20.000 kr. dyrere (som
> ny!).

OK!
Jeg har tidligere brændt fngrene på at regne Fazerens mer-effekt for at
medføre mer-mellemacceleration, så jeg bør fare med lempe i denne sag også.
Men der ligger jo meget acceleration ud over de fire sekunder efter grønt
lys, og mon ikke at en Fazer trækker fra senest når når 3.gear er lagt ind -
Alt andet
lige så har den jo godt og vel +20HK at gøre det godt med :-/

--
Armand

Fra : RacerNiels

Dato : 08-11-03 15:57

> Jeg har tidligere brændt fngrene på at regne Fazerens mer-effekt for at
> medføre mer-mellemacceleration, så jeg bør fare med lempe i denne sag
også.

Ja, pas på vi ikke sabler dig og kommanderer dig til at gå med "I <3 HONDA"

> [...]
ind -
> Alt andet
> lige så har den jo godt og vel +20HK at gøre det godt med :-/

Ja, og +20kg Men ellers er jeg vist enig med dig. Når først Fazeren
får lettet 'øven lidt, så er der pænt skud i.
Jeg burde egentlig køre om kap med min far, men han er vist ikke den rette
til den slags. Desuden er hans gearet om så den går over 100 på 1. remskive.
(Desuden kører den stadig over 20km/l når han "tæver" den *fnis* )

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-11-03 08:48

> mener du, det der jordspyd der er ca.220 cm langt og stukket i jorden
> lige under el-tavlen el. mener du stelforbindelsen

Hey! Det er kun mig der må være halvspydig

Fra : Christian Knudsen

Dato : 11-11-03 09:14

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:q4nqb.2705$YI7.1252@news.get2net.dk...

> Hey! Det er kun mig der må være halvspydig

Spydig som i spids??? Jeg ville nu nærmere sige rund...

mvmch
christian

Fra : RacerNiels

Dato : 11-11-03 17:28

"Christian Knudsen" <christian.knudsen@nospam.dkfritidmotorcykler.dk> wrote
in message news:3fb09a32$0$69952$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Spydig som i spids??? Jeg ville nu nærmere sige rund...

*LOL* yir yir... and the crowd goes wild *WWWRROOOOAAARRRRRR*

Niels

Fra : Armand

Dato : 06-11-03 17:28

> [...]
> mekanisk fejl ret lille. Jeg vil nok kigge efter en elfejl. Skil alle dine
> stik ad rens dem med kontakrens og smør dem med silikonefedt eller

Passer det når min krystalkugle siger at horn, blinklys og stoplys heller
ikke virker?
I så fald er det "signal"-sikringen der er brændt!
Og skulle dét være tilfældet, så bered dig på længere tids fejlsøgning efter
den forårsagende kortslutning

--
Armand.

Fra : Kaare Damgaard

Dato : 07-11-03 13:22

>Passer det når min krystalkugle siger
>at horn, blinklys og stoplys heller
>ikke virker?

Pyha. Nej, din krystalkugle er heldigvis ikke retvisende...Ellers
ville jeg _slet_ ikke kunne overskue det

::HardKaare

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 07-11-03 14:15

Han har ved en fejl sat sig op på en trædecykel