Scorpion
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-11-03 13:31

Hejsa.
Er der nogle, som rent faktisk har prøvet en Scorpion udstødning, af dem som
mconline.dk sælger?

Dur det til noget?

--
Thomas Buus
GSXR 250

Fra : RacerNiels

Dato : 05-11-03 13:46

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
> Dur det til noget?

De kan fan'me arbi - se selv:
http://www.sqzuki.subnet.dk/Motorvej_800.JPG

Her er en brænder med SV650 og TL1000S - begge med Scorpion-potter.
De har vist nok bare lidt større propper end din kværn

http://vanadium.prg.dtu.dk/~pmc/toppen02/BurnOutDivX.avi (12Mb)

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-11-03 21:53

RacerNiels wrote:
> [...]
>

> Her er en brænder med SV650 og TL1000S - begge med Scorpion-potter.
> De har vist nok bare lidt større propper end din kværn

Jonz TL1000 har en rigtig ond lyd, efter min mening

Ikke at din sv'er ikke siger noget,, men en liter bas, der er sgu noget der
rykker
MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : m.grewy

Dato : 05-11-03 23:17

Thomas Buus Andersen wrote:
> Hejsa.
> Er der nogle, som rent faktisk har prøvet en Scorpion udstødning, af
> dem som mconline.dk sælger?
>
> Dur det til noget?

Jeg har haft en scorpion potte på min cbr600f4,indtil jeg fik den splittet
af.
Nå men svaret på spørgsmålet er at, ja det er en fin potte, med god lyd i,
nu har jeg godt nok ikke hørt den på sådan en som din, kun på min og en
vtr1000, og alle 3 lyder godt .

Michael

Fra : RacerNiels

Dato : 05-11-03 23:35

"m.grewy" <grewy@mcchaufforerne.dk> wrote in message
> nu har jeg godt nok ikke hørt den på sådan en som din, kun på min og en
> vtr1000, og alle 3 lyder godt .

Du er sq da ikke så god til at tælle, hva?!
Og hvis det er fordi der sad én potte på din egen og _to_ på VTR'en, så er
det bare falsk markedsføring

Natnat,
Niels *fri udblæsning*
S FAU himmelblau *Scorpion pot'z*

Fra : m.grewy

Dato : 06-11-03 10:57

RacerNiels wrote:
> "m.grewy" <grewy@mcchaufforerne.dk> wrote in message

> Du er sq da ikke så god til at tælle, hva?!
> Og hvis det er fordi der sad én potte på din egen og _to_ på VTR'en,
> så er det bare falsk markedsføring

Ja det var bare derfor at der er 3 :)

Michael

Fra : Armand

Dato : 06-11-03 18:39

m.grewy <grewy@mcchaufforerne.dk> skrev i en

> [...]
> af.
> Nå men svaret på spørgsmålet er at, ja det er en fin potte, med god lyd

Tillad mig at citere fra min prøvekørsel af hhv. Jes' fazer og Grewy's
F4'er:
"................opfordrede F4'eren også til at hele det forhåndenværende
omdrejningsspekter blev udnyttet: 13½ tusinde RPM ud igennem en Scorpion
carbon er altså ikke til at holde sig fra

--
Armand.
(med et ambibvalent forhold til skraldebang-udstødninger - Afhængig af om

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-03 20:13

Armand wrote:

> Armand.
> (med et ambibvalent forhold til skraldebang-udstødninger - Afhængig af om
> han sidder på nakken af en dermed udrustet model, eller ej)

Det lyder uhyre bekendt
--
mvh Jes Vestervang