Løse dimser til flydende skiver
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 09:21

Hej DFM

Kender i et sted hvor man kan købe de runde dimser der sidder mellem skiven
og skiveholderen på flydende skiver. En kammerat overvejer at få glasblæst
og malet skiveholderen, og i denne forbindelse vil han gerne tage skiven af.
Er det muligt?

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Morten dahl

Dato : 05-11-03 11:08

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:zp2qb.3818$Yl5.3307@news.get2net.dk...
> [...]
> og malet skiveholderen, og i denne forbindelse vil han gerne tage skiven

Jeps. det skulle det være.. Under en smule research til en
klubkammerat(inde) der skulle have nye skiver på sin FZR faldt jeg over
indtil flere tilfælde hvor det kun var klingen man købte, altså bevarede
"rotoren".

Mener helt sikkert at Braking laver dem. så en (tysk) forhandler skulle nok
ligge inde med slige sager.

-
Morten Dahl

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 11:39

> Mener helt sikkert at Braking laver dem. så en (tysk) forhandler
> skulle nok ligge inde med slige sager.

Hej Morten

Jeg har ledt en del nu på www.braking.de , men har ikke kunne finde noget.

Fra : Søren Johansen

Dato : 05-11-03 11:16

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> [...]
> skiven og skiveholderen på flydende skiver. En kammerat overvejer at
> få glasblæst og malet skiveholderen, og i denne forbindelse vil han

Kämna f.eks. har sådan nogle:
http://www.kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=artikel&artikel=217

Mvh
Søren
888

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 11:38

> Kämna f.eks. har sådan nogle:
> http://www.kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=artikel&artikel=217

Hej Søren

Det er præcis sådan nogle jeg tænker på, men 35kr stk. Vi skal bruge 24 stk.
Argh!

Fra : Søren Johansen

Dato : 05-11-03 15:06

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Hej Søren
>
> Det er præcis sådan nogle jeg tænker på, men 35kr stk. Vi skal bruge
> 24 stk. Argh!

Ja, men de fås til gengæld i fine farver...

Hilsen
Søren
888

Fra : Peter Graff

Dato : 05-11-03 12:33

Hej Jens

Jeg har muligvis nogle liggende. Send mig en mail med mål og evt tlf nummer
så ringer jeg til dig.

MVH

Peter Graff

Medlem af www.kantanamc.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-11-03 12:32

> Jeg har muligvis nogle liggende. Send mig en mail med mål og evt tlf
> nummer så ringer jeg til dig.

Hej Peter

Jeg har sendt din henvendselse videre til kammeraten der mangler dimserne.
Du bliver kontaktet.