Fra Kbh til Stevns i morgen Søndag.
Fra : Morten Christensen

Dato : 14-04-01 14:40

Hey NG.

Er der no'en af jer med-skribenter, som skal/vil med til Stevns og slupre
lidt lækkert mc-snak m/tilbehør i sig?

Vi kan jo altid håbe på at vejret er lige så pragtfuldt som i dag....

Jeg aner ikke hvor det er henne - selvom jeg lige har set hjemmesiden om det
http://www.hodal.dk/dmcn - og kan deraf læse, at det er ikke så langt fra
Fakse...
Men derfra og så til at komem derned... det... øh

Men klart, jeg er med på at trilel derned - vil bare gerne ha' et par
følgesvende eller 3.

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 14-04-01 15:00

On Sat, 14 Apr 2001 15:40:11 +0200, "Morten Christensen"
<morten@mummitrold.dk> wrote:

>Hey NG.
>
>Er der no'en af jer med-skribenter, som skal/vil med til Stevns og slupre
>lidt lækkert mc-snak m/tilbehør i sig?
Hvad tid i morgen?

--
Peder
m/Mille

Fra : Niels S.

Dato : 14-04-01 15:04

Morten Christensen skrev

> [...]
> Men derfra og så til at komem derned... det... øh
>
> Men klart, jeg er med på at trilel derned - vil bare gerne ha' et par

Hej Morten.

Hvis du kan finde til Køge så er vi nogle stykker der altid mødes ved
Shell tanken lige før Køge (nordfra) på Gl. Køge Landevej kl. 12.00. Du skal
være velkommen til at køre med derfra og hvis Adam Christensen tager med så
kommer han fra Kbh, så der var måske endnu en mulighed.

Ellers er der med garanti nok også nogen der kører fra Langelinje og derned.

Hvis du vælger at mødes med os i Køge, så smid lige en besked så vi ved at
vi skal vente på dig hvis du ikke lige er der kl. 12.00

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 14-04-01 15:54

> Hvis du vælger at mødes med os i Køge, så smid lige en besked så vi ved at
> vi skal vente på dig hvis du ikke lige er der kl. 12.00

Jeg vil gerne med, og jeg kører fra Helsinge. Jeg er ved Shell lige nord for
køge kl.1200 (Håber beskrivelsen er entydig!)

--
Rasmus

Alle dyr er lige... Men nogen dyr er mere lige end andre!

Fra : Adam Christensen

Dato : 14-04-01 16:03

"Rasmus Rosenquist" <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> wrote in message

> Jeg vil gerne med, og jeg kører fra Helsinge. Jeg er ved Shell lige nord
for
> køge kl.1200 (Håber beskrivelsen er entydig!)

Det er den skam. Der ligger en McD lige ved siden af - du skal køre _meget_
for stærkt for at misse det

--
Adam
SV650S

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 14-04-01 22:18

On Sat, 14 Apr 2001 17:03:25 +0200, "Adam Christensen"
<adam_christensen@hotmail.com> wrote:

>Det er den skam. Der ligger en McD lige ved siden af - du skal køre _meget_
>for stærkt for at misse det

Forudsat at du kører ad Gl. Køge Landevej (der iøvrigt hedder
Københavnsvej dér)
Skulle du blive fristet ud på motorvejen, skal du af på Køge/Ølby
afkørslen og så til venstre (hele vejen rundt i rundkørslen). Den vej
fører så direkte til/forbi Shelltanken. (1 lille kilometer fra
afkørslen)
Dreje du istedet til højre kommer du til Ølby.
Og selvom den ikke holder, hvad navnet lover er det et ganske godt
udgangspunkt for en sjov mc-tur.
På vej fra motorvejen til Ølby kommen man igennem to ret skarpe
kurver, der i sig selv er sjove nok, men fortsætter du ind i Ølby (en
lille landsby) og drejer til højre mod Ll. Skensved, kommer du ud over
en let snoet vej, der kort forinden Ll. Skensved har et rigtigt
lækkert S med årgang 2000 asfalt, kæmpe oversigt og med tidligere
vjtræer fjernet. Ll. Skensved banen kalder vi strækningen. Yum

Nå det var et lille sidespring.

Jeg tror jeg er på i morgen på min diskrete blå/rød/sølv farvede
cykel.
Måske jeg får en kammerat med - det lyder som om, vi bliver en del...
--
Peder
m/Mille

Fra : Pein

Dato : 14-04-01 21:15

Rasmus Rosenquist skrev ...

>Jeg vil gerne med, og jeg kører fra Helsinge.

Helsinge. Har du tænkt dig at køre ad motorvej eller landevej?
Hvis du nu kører ad hovedvej 6 mod Roskilde og passerer under
Frederikssundsvej ved Ølstykke kl. 11:20 ca. så bliver du kort efter
indhentet af Lisbeth og mig og en TransAlp.
Var det en idé?

En gul CX'er kan nok kendes fra lang afstand, hvis vi står oppe på broen og
spejder

Pein

Fra : Janus

Dato : 14-04-01 16:00

Jeg kører fra Lyngby, så hvis der nogen der vil følges, så kan vi bare mødes
i fx KBH

Janus

Niels S. <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en

Fra : Janus

Dato : 14-04-01 16:01

> Jeg kører fra Lyngby, så hvis der nogen der vil følges, så kan vi bare
mødes
> i fx KBH
>
> Janus
men er også på Shell tanken i Køge kl 12

Janus

Fra : Adam Christensen

Dato : 14-04-01 16:02

"Niels S." <HondaVFR@TheRaceTrack.com> wrote in message

> være velkommen til at køre med derfra og hvis Adam Christensen tager med

> kommer han fra Kbh, så der var måske endnu en mulighed.

Det gør jeg desværre ikke - skal til påskefrokost i familiens skød :-/

--
Adam
SV650S

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-04-01 23:35

"Niels S." <HondaVFR@TheRaceTrack.com> wrote in message
> Hvis du vælger at mødes med os i Køge, så smid lige en besked så vi ved at
> vi skal vente på dig hvis du ikke lige er der kl. 12.00

*Smide en besked*

Værsågo'

Janus og jeg dukker op - kører fra København SV / Mozart Plads for Fuld
Musik kl 11:00

-Morten C.-

Fra : Niels S.

Dato : 15-04-01 01:01

Morten Christensen skrev

> *Smide en besked*
>
> Værsågo'

Jamen så ses vi i Køge kl. 12.00. Sikke mange vi bliver - det bliver jo et
helt dfm-træf. Glæder mig til at se ansigter på jer alle.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Christensen

Dato : 14-04-01 21:53

"Morten Christensen" <morten@mummitrold.dk> wrote in message
> Hey NG.
> *snip* noget-med-Stevns-og-opsamlingssteder
*snip*

Der er endvidere opsamling hos mig på Mozarts Plads kl 11 for dem af jer,
som kommer nordfra (Ja, ved godt, at i skal gennem byen og sår'n...Vi s
fortsætter herfra ned til Shell ved Køge-tingen der, hvor de andre så
nydeligt holder og venter på os )

Men Janus og jeg mødes ihvertfald her kl 11:00 - og hvis vi ikke lige er på
Mozarts Plads sharp, så står vi 100m længere ned på Schubertsvej...

Ander der kunne tænke sig at danne trop herfra?

-Morten C.-

Fra : Allan jørgensen

Dato : 15-04-01 20:40

Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> skrev i en
> Men Janus og jeg mødes ihvertfald her kl 11:00 - og hvis vi ikke lige er

> Mozarts Plads sharp, så står vi 100m længere ned på Schubertsvej...
>
> Ander der kunne tænke sig at danne trop herfra?

ØV. jeg ville også have været med.
men jeg er først lige kommet hjem fra fyn
næste gang så er jeg også klar til en tur til stevns.

-- Allan(FZR600US)som fik banket nogle kilometer af i påsken
_ .....--..... _ _ .....--..... _
(_)= /- -\ =(_) (_)= /- -\ =(_)
/ \_____/ \ / / -QOo--\ \
(O \_/ O) ( / \ _-_-_ / \ )
| (_)_(_) | \ / I__|__I \ /
( }/ [| |] \{ ) \| [FZR] L/
\ | [|.--.[| | / \ .-----. {O)
\ \[||\~|[|/ / \|\~\~| { )
\[||~/||] / [|~/~/|]{-)
|\~| |\~\~| / /
|~/| |~/~/|
`~´ ` ~ ´

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 15-04-01 21:35

On Sun, 15 Apr 2001 21:39:35 +0200, "Allan jørgensen"
<allan.c.jorgensen@get2net.dk> wrote:

>Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> skrev i en
>
>ØV. jeg ville også have været med.
>men jeg er først lige kommet hjem fra fyn
>næste gang så er jeg også klar til en tur til stevns.
Det var også brandgodt.
Deres priser på kaffe og muffins er ret rimelige og så er der bedre
plads på p-pladsen end på Malerklemmen
--
Peder
m/Mille

Fra : Allan jørgensen

Dato : 16-04-01 10:37

Peder Eskildsen <eskildsen@email.dk> skrev i en
> Det var også brandgodt.
> Deres priser på kaffe og muffins er ret rimelige og så er der bedre
> plads på p-pladsen end på Malerklemmen

endnu en gang ØV

Allan(fzr600us)som trænger til at blive vasket efter påskens vejr

Fra : Niels S.

Dato : 16-04-01 10:04

Allan jørgensen skrev

> næste gang så er jeg også klar til en tur til stevns.

Så er det bare om at være på Shell tanken v. Køge d. 3. søndag i måneden kl.
12.00.
Ses.

--
Niels S.